اخبار بازی

توضیحات سازندگان PUBG برای عدم عرضه نسخه PS4

توضیحات سازندگان PUBG برای عدم عرضه نسخه PS4

وی جی مگ: شاید برای بسیاری از گیمر‌ها این سوال به وجود آمده باشد که با توجه به اینکه بیش از 70 میلیون گیمر PS4 را خریداری کردند چرا PUBG هیچوقت به صورت دسترسی زودتر از موعد برای این کنسول منتشر نشده است.

به گزارش وی جی مگ، مدیرعامل شرکت PUBG Corp یعنی Chang Han Kim در این مورد گفت:« ما در حال حاضر بیشتر تمرکز خود را روی تکمیل نسخه Xbox One معطوف کردیم اما هدف نهایی این است که PUBG برای همه پلتفرم‌ها منتشر شود. دسترسی زودتر از موعد روی Steam و Xbox One وجود دارند و اجازه می‌دهند آثاری که هنوز از لحاظ کیفی به عرضه نزدیک نیستند توسط گیمر‌ها تجربه شوند. سونی سیاست بسیار سخت‌گیرانه‌ای در این مورد دارد. در برخی از موارد گزارش شده یک بازی که به نظر کامل بوده است، شش ماه زمان برده تا منتشر شود.»

در حال حاضر PUBG برای Xbox One به صورت دسترسی زودتر از موعد منتشر شده است و گیمر‌ها به هیچوجه از لحاظ فنی و بصری از این بازی راضی نیستند. مشکلات بسیار زیاد باعث شده تا انتقادات فراوانی به عرضه زودتر از موعد Xbox One انجام شود گرچه با توجه به آمار می‌توان گفت که PUBG با توجه به همه انتقادات روی Xbox One نیز بسیار موفق بوده و فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − چهار =