در حالی که سال جاری میلادی با بازیهای بزرگ و پر سر و صدا همراه بوده است هر گیمری بازی مستقلی مثل RiME را میشناسد. این بازی در ابتدا سال 2013 معرفی شد و به تازگی نیز عرضه گشت.
در حالی که نسخه PS4، Xbox One و PC در ماه می عرضه شد، نسخه Nintendo Switch در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. هواداران این بازی روی پلتفرم Nintendo Switch به دفعات از سازندگان سوال کردند که دلیل این تاخیر شش ماهه چیست؟ تهیه کننده این بازی Cody Bradley در بلاگ رسمی RiME به این سوال پاسخ داده است.
او به این سوالات اینگونه پاسخ داد که فقط چند ماه قبل از عرضه رسمی بازی تصمیم به ساخت آن روی Switch نیز گرفته شد و در آن زمان Dev Kit این کنسول هنوز در دسترس آنها قرار نگرفته بود. در انتها دسترسی این استودیو به Dev Kit کنسول Nintendo Switch با تاخیر مواجه شد و نسخههای پورت شده برای Switch نیز از کیفیت خوبی برخوردار نبودند. این استودیو به خاطر ارائه کیفیت بهتر این بازی را با تاخیر مواجه کرد تا Dev Kit کنسول جدید نینتندو به دست آنها رسیده و بازی نهایی از کیفیت خوبی برخوردار باشد.
نظری ارسال کنید