اخبار بازی

توضیحات فروشندگان ژاپنی از وضعیت بازار کنسول‌ها

توضیحات فروشندگان ژاپنی از وضعیت بازار کنسول‌ها

شروع ماه دسامبر، بازه زمانی بسیار مهمی در صنعت بازی ژاپن به خصوص در بخش فروش است چون فصل تعطیلات آخر سال آغاز شده و بسیاری از مشتریان به فکر خرید بازی و یا کنسول هستند. ژاپنی‌ها از این بازه زمانی با نام “نبرد فروش در تعطیلات” یاد می‌کنند.

مدیر فروشگاه Games Ma-Ya صحبت‌های جالبی در مورد این فصل ارائه کرده است. او هر روز با توجه به فروش بازی‌ها در این فروشگاه گزارشی کوتاه در بلاگ شخصی‌اش منتشر می‌کند. روز گذشته شاهد عرضه Xenoblade Chronicles 2 بودیم. بر اساس گزارش ارائه شده در حالی که در طول روز فروش این بازی چندان قابل توجه نبود چون این اثر در روز میان هفته عرضه شد، از عصر و تقریبا غروب اوضاع کاملا تغییر کرد.

بسیاری از خریداران که به فروشگاه مراجعه می‌کردند به دنبال خرید Switch بودند و به همین دلیل باندل Xenoblade Chronicles 2 به صورت کامل فروش رفت و همچنین قبل از آن نیز نسخه Limited Edition به صورت کامل پیش فروش شده بود. همچنین به تازگی محموله‌ای جدید از Switch به بازار تزریق شده بود. هنوز تعداد از نسخه‌هایی که کنترلر آن خاکستری است اما کنسولی که با کنترلر رنگی قرمز و آبی عرضه شده بسیار بیشتر فروخته می‌شود. همچنین مدیر این فروشگاه تهیه کننده بازی Monster Hunter World را در Playstation Awards مشاهده کرد و به او گفت که این بازی در حال حاضر بیشترین میزان پیش‌فروش در بین محصولات را به خود اختصاص داده است. بر اساس این گزارش بسیاری از افراد با سن بالاتر در حال خرید PS4 Pro هستند و برای عرضه Monster Hunter World لحظه شماری می‌کنند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 5 =