اخبار بازی

توضیحات کارگردان Star Wars Jedi Fallen Order درباره Photo Mode و New Game Plus

توضیحات کارگردان Star Wars Jedi Fallen Order درباره Photo Mode و New Game Plus 1

وی جی مگ: در حالی که Star Wars Jedi Fallen Order قرار است در انتهای سال جاری میلادی عرضه شود مدتی پیش در نمایشگاه E3 توانستیم اولین نمایش از گیم‌پلی این اثر مورد انتظار را مشاهده کنیم. اگرچه تاکنون اطلاعات کلی درخصوص گیم‌پلی و داستان به اشتراک گذاشته شده اما گمانه‌زنی‌های فراوانی پیرامون حضور یا عدم خضور برخی قابلیت‌ها در بازی صورت گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای جدید با استیگ آسموسن کارگردان بازی مورد بحث از استودیو Respawn نشریه گیم‌اینفورمر اطلاعاتی جدید و اختصاصی از بازی منتشر کرد. بر این اساس متوجه شدیم که قابلیت Photo Mode در Star Wars Jedi Fallen Order حضور دارد. مسلما Photo Mode، محبوب‌ترین قابلیتی است که در این نسل به بازی‌ها اضافه می‌شود بنابراین افراد علاقه‌مند به آن قادر خواهند بود از عکس‌برداری از سیاره‌های مختلف لذت ببرند.

در مقابل به نظر می‌رسد ساخته Respawn دارای قابلیت New Game Plus نخواهد بود. زیرا آسموسن نگران این مسئله است که چنین قابلیتی با انتقال تمامی مهارت‌ها و توانایی‌ها، باعث برهم زدن تعادل گیم‌پلی شود. اگرچه این موضوع سبب ناامیدی عده‌ای خواهد شد اما Fallen Order دارای تنظیمات درجه سختی بوده تا هم‌چنان بازی ارزش تجربه مجدد را داشته باشد.

غافلگیرکننده‌ترین امری که تیم سازنده در پی رسیدن به آن است حذف هر گونه صفحه بارگذاری از Fallen Order است. استودیو Respawn در پی آن است چه زمانی که در حال سفر بین سیاره‌ها هستید یا چه زمانی که بازی از کات‌سین وارد گیم‌پلی می‌شود پلیر با هیچ گونه بارگذاری مواجه نشود. مسئله‌ای که تا حدی Final Fantasy XV توانست به آن دست پیدا کند. اگرچه برای شروع و وارد شدن به بازی با صفحه لود مواجه می‌شدید اما داخل گیم‌پلی و محیط Open World آن دیگر خبری از لودینگ نبود.

Star Wars Jedi Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر 2019 (24 آبان 98) برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 15 =