اخبار بازی

توضیحات Cliff Bleszinski در مورد عدم عرضه LawBreakers برای Xbox One

توضیحات Cliff Bleszinski در مورد عدم عرضه LawBreakers برای Xbox One

در حین E3 2017، اعلام شد که بازی LawBreakers که یک بازی شوتر آنلاین بسیار سریع خواهد بود در تاریخ 8 آگوست برای PS4 و PC به صورت رسمی عرضه خواهد شد و قیمتی معادل 30 دلار خواهد داشت.

همانطور که می‌دانید استودیوی Boss Key Prodcutions توسط طراح بسیار ماهر دنیای بازی Cliff Bleszinski تاسیس شده است. کسی که خالق بازی‌هایی مثل Gears of War بوده است. این در حالی است که این بازی‌ساز قهار تقریبا نام خود را روی پلتفرم Xbox برای همه مطرح کرد و حالا بازی جدیدش قرار نیست که برای این پلتفرم عرضه شود. این در حالی است که Cliff Bleszinski هیچ‌وقت عرضه نسخه Xbox One را تکذیب نکرد.

در طول این مدت Cliff Bleszinski هیچگاه توضیح نداد که دلیل عرضه این بازی برای PS4 چیست و چرا LawBreakers برای Xbox One منتشر نمی‌شود. به نظر می‌رسد که او امروز این سکوت خود را شکسته و در مورد این مسئله توضیحاتی را ارائه داده است. او در مورد این مسئله گفت:« من 65 کارمند در استودیو دارم که هر کدام از آنها نیز برای خود خانواده دارند. برای اینکه مشکلی به وجود نیاید و ما بتوانیم به کار خود ادامه دهیم مشخص شد که در ابتدای عرضه می‌توانیم LawBreakers را فقط برای یک کنسول عرضه کنیم. PS4 کاربران بسیار بیشتری دارد. این بدان معنی نیست که ما بعدا نسخه Xbox One یا Xbox XOXO یا هر چیزی که این روز‌ها آن را صدا می‌کنند، عرضه نخواهیم کرد. من هیچوقت عرضه این بازی را برای این پلتفرم تکذیب نمی‌کنم.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × سه =