اخبار بازی

توضیحات EA درباره حواشی Star Wars Battlefront 2

توضیحات EA درباره حواشی Star Wars Battlefront 2

وی جی مگ: عرضه Star Wars Battlefront 2 حواشی بسیار زیادی برای EA به وجود آورده و در نهایت ضرر زیادی را به این شرکت وارد کرده است.

به گزارش وی جی مگ، امروز در حاشیه ارائه گزارش مالی جدید EA مدیرعامل و رئیس بخش بازاریابی این شرکت صحبت‌هایی در مورد این حواشی انجام داده و در مورد برنامه‌های آینده در مورد این اثر صحبت کردند. Andrew Wilson مدیرعامل EA توضیح داد که آنها به ساخت سری Star Wars پایبند خواهند بود و از نظر او Battlefront 2 در هسته اصلی خود یک بازی فوق‌العاده است. تیم سازنده در حال حاضر با تمام قدرت ساخت محتوای جدید را در راس برنامه دارد و از این بازی به خوبی پشتیبانی خواهد کرد. Wilson اشاره کرد که پشتیبانی از Battlefront 2 طولانی مدت خواهد بود.

در ادامه Jorgensen مدیر بخش بازاریابی این شرکت اعلام کرد که زمان عرضه بازی جدید Star Wars در حال حاضر مشخص نیست اما Star Wars که توسط Respawn Entertainment در سبک اکشن در حال ساخت است به احتمال زیاد در سال مالی 2020 (آپریل 2019 تا پایان مارچ 2020) منتشر خواهد شد.

Wilson همچنین در مورد بازگشت پرداخت درون برنامه‌ای به Battlefront 2 اشاره کرد و گفت که EA تمرکز زیادی روی ارائه محتوا از به صورت دیجیتال و Live Service دارد. تیم سازنده در حال ایده‌پردازی برای استفاده از پرداخت درون‌برنامه‌ای به بهترین شکل ممکن است و اینکار در چند ماه آینده انجام خواهد شد. Jorgensen در ادامه حرف‌های Wilson اشاره کرد که درآمد پرداخت درون‌برنامه‌ای، تا زمانی که شرکت از پیاده‌سازی درست آن مطمئن نباشد در گزارش مالی لحاظ نخواهد شد.

همچنین اگر به یاد داشته باشید گفته می‌شد که فشار دیزنی در روز قبل از عرضه Battlefront 2 باعث شد که در نهایت EA از موضع خود کوتاه آمده و پرداخت درون‌برنامه‌ای را فعلا حذف کند. Wilson در این مورد گفت:« شما هر چیزی را که در اینترنت می‌خوانید نباید باور کنید و رابطه ما با دیزنی بسیار خوب است.»

Jorgensen در انتها اشاره کرد که او قبول ندارد که لوت‌باکس و مکانیزم‌های شبیه به آن در بازی‌های ویدیوئی در واقع مصداق قمار هستند و بسیار از کشور‌ها با تصمیم او هم عقیده هستند. او گفت که نه تنها EA بلکه تقریبا کل صنعت بازی بازی و سازندگان با غیرواقعی بودن این حرف موافق هستند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − بیست =