اخبار بازی

توضیحات PlatinumGames درباره Bayonetta 3

توضیحات PlatinumGames درباره Bayonetta 3

وی جی مگ: عنوان Bayonetta 2 یکی از بهترین بازی‌های اکشن ساخته شده در صنعت ویدیوگیم به شمار می‌رود و از همان فرمول نسخه اول خود استفاده می‌کرد و آن را به اوج رسانده بود. حال از جمله نکاتی که درباره Bayonetta 3 مطرح است این موضوع بوده که چطور می‌تواند بهتر از نسخه قبلی خود عمل کند.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که اطلاع دارید Bayonetta 3 هم‌اکنون برای Switch در دست ساخت قرار دارد. اما باید دید عملکرد این بازی در مقایسه با نسخه اول و دوم آن که هر دو بازی‌هایی بسیار عالی و خوش‌ساخت بودند چگونه خواهد بود. Atsushi Inaba و Hideki Kamiya از شرکت PlatinumGames در مصاحبه با Eurogamer اظهار کردند «Bayonetta 2 بازی فوق‌العاده‌ای بود و ما باید مطمئن باشیم نسخه سوم این سری بتواند در سطح بالاتری از آن قرار بگیرد. ما می‌دانیم هواداران ما از Bayonetta 3 انتظار دارند تا اکشنی دیوانه‌وارتر، بهتر و پرفشارتر را به نمایش بگذارد.»

آن‌ها هم‌چنین برای عرضه The Wonderful 101 روی Switch ابراز علاقه کردند و توضیح دادند که با شرکت نینتندو که حق نشر بازی را در دست دارد وارد مذاکره شده‌اند تا مقدمات لازم برای انتشار عنوان مذکور روی کنسول هیبریدی نینتندو فراهم شود. آ‌ن‌ها از طرفداران نیز درخواست کردند تا برای محقق شدن این امر فشار لازم را روی نینتندو وارد کنند. The Wonderful 101 از عناوین قابل توجهی بود که در کنار تعداد زیادی از بازی‌های خوش‌ساخت WiiU نتوانست به موفقیتی چندان روی این کنسول دست پیدا کند.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − پنج =