اخبار بازی

توضیحات Yoji Shinkawa درباره طراحی شخصیت‌های Death Stranding

وی جی مگ: از دو جهت عجیب بودن و البته حضور هیدئو کوجیما به عنوان کارگردان، کنجکاوی بسیاری درباره Death Stranding وجود دارد. طراح شخصیت‌های Death Stranding یعنی یوجی شینکاوا برای کم کردن یا حتی افزودن به این کنجکاوی‌ها مصاحبه‌ای را با وبسایت فرانسوی گیم‌بلاگ انجام داده که در ادامه بخش‌هایی از آن را مطالعه می‌کنید.

به گزارش وی جی مگ، از شینکاوا درباره تفاوت کار شخصیت‌های Death Stranding و کارهای قبلی او مانند Metal Gear پرسیده شده و او توضیح داده که «تفاوت آنچنانی وجود ندارد. روی تمامی بازی‌هایی که کار کردیم با رویکرد فعالیت طبیعی به سراغ آنها رفته‌ایم. به طور مثال زمانی که روی Metal Gear Solid 1 کار می‌کردیم هدف را فروش قرار ندادیم و این مسئله به شکلی کاملا طبیعی اتفاق افتاد.»

برخلاف بسیاری از عناوین مجموعه Metal Gear برای شخصیت‌های Death Stranding اکثرا از بازیگرهای واقعی استفاده شده و همین موضوع باعث شده که از دید شینکاوا کار او نسبت به گذشته آسان‌تر شود. طراح شخصیت‌های Death Stranding در ادامه گفته «با هر کدام از این بازیگرها که ملاقات کردم توانستم با روحیات آنها آشنا شده و دیدی نسبت به شخصیتشان پیدا کرده و در ادامه آن را به بازی منتقل کردم.»

ساخته جدید هیدئو کوجیما هنوز تاریخ عرضه دقیق ندارد اما انتظار می‌رود که به صورت انحصاری برای PS4 در سال 2019 عرضه شود. بازی که هنوز گیم‌پلی آن نمایش درستی نداشته.

منبع: GameBlog

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 3 =