اخبار بازی

توضیح تهیه‌ کننده Super Mario Odyssey درباره کلاه Toad

توضیح تهیه کننده Super Mario Odyssey درباره کلاه Toad

وی جی مگ: تهیه‌ کننده Super Mario Odyssey آقای Yoshiaki Koizumi به سوالاتی پیرامون این بازی و سری ماریو که مدت‌هاست در ذهن طرفداران وجود دارد پاسخ داد. البته پاسخ‌های Koizumi به نوعی باعث شده تا سوالات بیشتری در ذهن شکل بگیرد.

این سوالات مواردی چون اینکه قسمت فوقانی شخصیت Toad کلاه او بوده یا خیر، وضعیت رابطه ماریو با دیگر شخصیت‌ها و اینکه چرا ماریو روی شکم خود دکمه‌ای ندارد را شامل می‌شود. به گزارش وی جی مگ، Koizumi در پاسخ به مورد آخر می‌گوید« راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم چنین چیزی به موضوعی مورد بحث در بین طرفداران قرار بگیرد که چرا ماریو روی شکم خود دکمه‌ای ندارد. این موضوع باعث می‌شود هنگام ساخت و طراحی بازی بعدی به موضوعاتی که مورد بحث واقع می‌شوند نیز فکر کنیم.»

«در ارتباط با سوالات پرسیده شده در مورد Toad باید بگویم قسمت فوقانی در اصل کلاه وی نبوده و در واقع سر این شخصیت است. باقی موارد آن را به شما واگذار می‌کنم که از چگونگی کاردکرد آن سردر بیاورید. شاید چیزی درون سر Toad باشد.» باید توجه کرد آیا این شخصیت درون سر خود مغزی دارد؟ این پوشش تا چه اندازه می‌تواند محافظت‌کننده باشد؟ آیا تمام اندام‌های حیاتی در کلاه او وجود داشته و بدن Toad تنها با مخمل پرشده است؟

هم‌چنین در پاسخ به این سوال که وضعیت رابطه ماریو با دو شخصیت Peach و Pauline سرانجام به چه صورتی است، تهیه‌ کننده بازی این‌گونه می‌گوید « ممنون می‌شوم اگر در این زمان به حریم خصوصی این سه نفر احترام گذاشته شود و سوالی پرسیده نشود!»

توضیح تهیه کننده Super Mario Odyssey درباره کلاه Toad

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × دو =