اخبار بازی

توضیح نینتندو درباره تاریخ عرضه Metroid Prime 4

در شرایطی که نینتندو تنها از نام و لوگو بازی جدید خود یعنی Metroid Prime 4 در جریان نمایشگاه E3 2017‌ رونمایی کرده‌ بود، بسیاری انتظار داشتند که این بازی مراحل اولیه ساخت خود را پشت سر گذاشته و به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود. با این حال به تازگی یکی از مسئولین روابط عمومی نینتندو در این زمینه مصاحبه‌ای را انجام داده و توضیح داده بود که این بازی در سال 2018 برای Nintendo Switch منتشر می‌شود.

در شرایطی که اعلام شده بود استودیو Retro روی این بازی کار نکرده و تیمی جدید به هدایت کنسوکه تانابه مشغول توسعه بازی هستند، بسیاری انتظار داشتند که مراحل ساخت Metroid Prime 4 بیش از اینها طول بکشد اما صحبت‌های مسئول روابط عمومی نینتندو چیز دیگری را نشان می‌داد.

در همین راستا اما بالاخره نینتندو آمریکا به اخبار و شایعات منتشر شده واکنش نشان داد و توضیح داده که در مصاحبه صورت گرفته چارلی اسکیبتا سعی داشته که بگوید «2018 و فراتر از آن» اما به اشتباه از 2018 استفاده کرده. با توجه به این مسئله می‌توان نتیجه گرفت که به احتمال فراوان Metroid Prime 4 در سال 2019 یا انتهای سال 2018 برای Nintendo Switch منتشر شود. بازی که احتمالا به صورت شوتر اول شخص خواهد بود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 18 =