اخبار بازی

توضیح Bungie درباره نبود سرورهای اختصاصی برای Destiny 2

توضیح Bungie درباره نبود سرورهای اختصاصی برای Destiny 2

بعد از معرفی رسمی Destiny 2 یکی از بزرگترین نگرانی‌های گیمر‌ها این بود که بانجی، استودیوی سازنده این بازی از سرور‌های اختصاصی استفاده نکند.

نسخه اول Destiny از سرور‌های اختصاصی استفاده نمی‌کرد و مشکلا بسیار زیادی برای گیمر‌ها به وجود می‌آورد. چندی پیش نیز اعلام شد که Destiny 2 نیز از سرور‌های اختصاصی پشتیبانی نمی‌کند. حالا یکی از طراحان این بازی Matt Segur در مورد این توضیحاتی ارائه کرد.

در بلاگ بانجی، Segur نوشت:« تعداد بسیار زیادی از گیمر‌ها نگرانی خود را نسبت به سیستم شبکه Destiny 2 اعلام کردند. در حالی که این صحبت‌ها فقط بخش کوچکی از حقیقت هستند، توضیح دادن مدل سرور‌های Destiny 2 کار بسیار پیچیده‌ای است چون این بازی از مدل خاص و پیچیده‌ای استفاده می‌کند. تمام فعالیت‌های انجام شده در Destiny 2 روی یکی از سرور‌های مخصوص این بازی انجام خواهد شد. به همین دلیل دیگر خبری از مشکلات نسخه اول نخواهد بود.»

در ادامه نوشته Sergur اعلام کرد که Destiny 1 تقریبا از حالتی مشابه با بازی For Honor برای سرورها استفاده می‌کرد اما در Destiny 2 سعی شده از یک شبکه Hybrid استفاده شود تا مشکلات قبلی در بازی وجود نداشته باشد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 10 =