اخبار بازی

توقف ساخت بازی جدید خالق God of War تایید شد

خالق God of War

وی جی مگ: David Jaffe یکی از افراد نابغه صنعت گیم ‌محسوب می‌شود. او خالق بازی‌های بزرگی چون Twisted Metal و God of War بوده و به همین دلیل همواره پروژه‌هایی کاری وی مهم به شمار می‌رود. اما ظاهرا روند توسعه بازی که Jaffe مشغول کار روی آن بود متوقف شده و این امر منجر به اخراج تعدادی از کارمندان استدیو وی یعنی The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency شده است.

به گزارش وی جی مگ، Jaffe هر دو موضوع را در حساب توییتر خود تایید کرده است و اظهار کرد که ترجیح می‌دهد خود این خبر را عمومی کند تا توسط گزارش‌های بی اساس منتشر شود. David Jaffe خاطر نشان کرد خبرهای بیشتر در راه خواهد بود اما هر بازی که روی آن کاری می‌کرده دیگر کسی خبری از آن نمی‌شنود.

بازی قبلی David Jaffe نیز عنوان شوتر چندنفره Drawn to Death نام داشت که سال گذشته برای PS4 عرضه شد و به هیچ وجه نتوانست موفقیتی کسب کند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =

  • فكر كنم داره دوباره دروغ هاشو شروع ميكنه-زمان معرفى twistet metal ps3 چى ميگفت-ميگفتش نميسازم بازيو نميشناسمو اينا-آخر E3 2010 چه اتفاقى افتاد؟؟؟-آخه اصلا طبيعى نيست كه كنسل شدن پروژه بعديش رو بياد به اشتراك بزاره-پروژه اى كه هنوز معرفى نشده