اخبار بازی

تولید کارت‌های گرافیکی Nvidia بیشتر خواهد شد

تولید کارت‌های گرافیکی Nvidia بیشتر خواهد شد

وی جی مگ: شرکت Nvidia روز گذشته در ارتباط با تقاضا کارت‌ گرفیک که به لطف افراد رمزنگار و ماین‌کننده بیت‌کوین در ماه‌های گذشته افزایش یافته است توضیحاتی ارائه کرد. این شرکت در جلسه سرمایه‌گذاران خود  اعلام کرد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تولید کارت‌های گرافیکی Nvidia را بیشتر کند تا بتواند به افزایش میزان تقاضا بازار پاسخ دهد. البته این شرکت پیش از این نیز اعلام کرده بود گیمرها در اولویت مصرف‌کنندگان این شرکت قرار دارند.

به گزارش وی جی مگ، باید اشاره کرد بخشی از این موضوع به این دلیل است که بازار ماین بیت‌کوین و سایر ارزهای مبادلاتی که از آن با cryptocurrency یاد می‌شود هم‌چنان ناپایدار و بی‌ثبات بوده و ظاهرا و به همین شکل نیز دنبال می‌شود. با این وجود درآمد سالانه شرکت Nvidia در سال جاری 33 درصد افزایش داشته و به میزان 2.46 میلیارد دلار رسیده است.

 آقای Colette Kress معاون اجرایی و مدیر ارشد مالی شرکت Nvidia در ارتباط با این موضوع گفت «تقاضا شدیدی که بازار cryptocurrency دارد باعث انتظارات بیش از حد ما شده است. بازار cryptocurrency درصد بالاتری از درآمد برای ما را به نسبت سه‌ماهه گذشته به خود اختصاص می‌دهد. البته نمی‌توان میزان دقیق آن را برآورد کرد.»

Kress هم‌چنین خاطر نشان کرد به دلیل بی‌ثباتی بازار cryptocurrency، اولویت این شرکت هم‌چنان برآورده کردن خواسته‌های گیمرها خواهد بود.

تولید کارت‌های گرافیکی Nvidia بیشتر خواهد شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 8 =