اخبار بازی

تولید یک میلیون کارت گرافیکی نسل بعد Nvidia

تولید یک میلیون کارت گرافیکی نسل بعد Nvidia

وی جی مگ: در گزارشی دیگر از جانب DigiTimes در رابطه با میزان تقاضا در خصوص کارت‌های گرافیکی حال این منبع خبر از تولید یک میلیون کارت گرافیکی نسل بعد Nvidia داده که هنوز توسط این شرکت عرضه نشده‌اند. چنان‌چه این خبر صحت داشته باشد می‌توان انتظار داشت شرکت Nvidia برای انتشار کارت گرافیک نسل بعد خود آمادگی کامل دارد.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون چند نوع گزارش در خصوص تقاضا کارت گرافیک به گوش رسیده. به دنبال این مورد قیمت کارت گرافیک‌ها به شدت کاهش یافته به طوری که هر کارت گرافیک به صورت متوسط با 20 درصد کاهش قیمت مواجه شده است. بازار ماینرهای ارزهای دیجیتال در سقوط به سری می‌برد و قیمت کنونی بیت‌کوین پس از چند سرقت چند میلیون دلاری به 6 هزار دلار رسیده است.

گزارشات حاکی از آن است هم‌چنان چند میلیون کارت گرافیک در سرتاسر جهان در اختیار پخش‌کننده‌ها و خرده‌فروش‌ها وجود دارد. به‌علاوه Nvidia به تازگی 300 هزار GPU از یک سازنده کارت گرافیکی تایوانی دریافت کرده است. DigiTimes از منبع نامشخصی اظهار کرده که Nvidia میزان بسیاری کارت گرافیک منتشر نشده با جزئیات فنی نامعلوم در اختیار دارد. به نظر می‌رسد این شرکت در نسل بعد کارت گرافیک‌های خود با مشکل چندانی مواجه نشود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − یک =