اخبار بازی

تکذیب آمار اعلام شده برای فروش Xbox One از سوی EA

تکذیب آمار اعلام شده برای فروش Xbox One از سوی EA

وی جی مگ: به عنوان بخشی از گزارش مالی شرکت EA آنها فروش کنسول Xbox One را تا پایان سال 2017 در حدود 29.4 میلیون واحد اعلام کردند. این اطلاعات ارائه شده از سوی EA مورد توجه بسیاری از محافل قرار گرفته است چون مایکروسافت مدت‌هاست رقم دقیقی را در مورد فروش کنسول خود اعلام نکرده است.

به گزارش وی جی مگ، البته مایکروسافت آمار ارائه شده از سوی EA را دقیق نمی‌داند. در واقع این آمار توسط سخنگوی این شرکت به صورت رسمی تکذیب شده است. سخنگوی مایکروسافت در مورد آمار ارائه شده گفت:« رقم اعلام شده دقیق نیست. بدون توجه به این آمار، ما تمرکز خود را روی ارائه تجربه‌های عالی به گیمر‌ها معطوف کردیم و هدف اصلی سنجش موفقیت استفاده گیمر‌ها از سرویس‌های ما است.»

مایکروسافت در چند سال اخیر که از ارائه آمار فروش Xbox One خودداری می‌کند بارها اعلام کرد که معیار اندازی گیری موفقیت Xbox One توسط آنها نکات دیگری به جز فروش است. در هر حال بر کسی پوشیده نیست که PS4 فروش به مراتب بهتری نسبت به Xbox One دارد و Switch نیز با موفقیت غیر منتظره خود هر روز به فروش کلی کنسول مایکروسافت نزدیک تر می‌شود در حال که چند سال دیرتر از Xbox One به بازار عرضه شده است.

GameReactor

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − یک =