اخبار بازی

تکذیب اجرا شدن Detroit Become Human روی PS4 Pro به صورت Native 4K

وی جی مگ: روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان از اجرا شدن Detroit Become Human روی PS4 Pro به صورت Native 4K داشت. خبری که سونی به آن واکنش نشان داده و اعلام کرده که چنین مسئله‌ای واقعیت نداشته و آخرین ساخته استودیو Quantic Dream در حالت 4K اجرا می‌شود اما به این وضوح تصویر به صورت نرم‌افزاری دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، حالا مسئله اصلی که با توضیحات سونی به نظر دیگر باید با آن کنار بیاییم این است که PS4 Pro‌ با وجود شناخته شدن به عنوان کنسولی قدرتمند توانایی اجرای بازی‌های بزرگ و AAA که معمولا گرافیک بالایی نیز دارند را به صورت Native 4K یا وضوح تصور 4K واقعی ندارد. این در حالی است که سونی به وسیله قابلیت نرم‌افزاری Checkerboarding تاکنون شرایطی را به وجود آورده که بازی‌ها حداقل به صورت نرم‌افزاری اما غیرواقعی روی وضوح تصویر 4K اجرا شوند.

در نهایت مسئله‌ای که باید به آن توجه کرد این است که Detroit Become Human در حال حاضر به عنوان یکی از بازی‌هایی شناخته می‌شود که از لحاظ گرافیکی در سطح بالایی قرار داشته و مطمئنا اجرای آن روی PS4 Pro با جلوه‌های تصویری بهتری نسبت به PS4 معمولی همراه می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 6 =