اخبار بازی

تکذیب شایعه خریداری Take-Two توسط Sony

تکذیب شایعه خریداری Take-Two توسط Sony

وی جی مگ: روز گذشته شایعه خریداری Take-Two توسط کمپانی سونی توجه سرتاسر فضای اینترنت را به خود اختصاص داد. هنگامی که این خبر در وبسایت‌ها و نشریات مختلف نشر پیدا کرد کاشف به عمل آمد که منبع مشخصی پشت این قضیه وجود نداشته و تنها حرف و حدیث‌های غیرمعتبر باعث به وجود آمدن این شایعه شده است.

به گزارش وی جی مگ، اکنون شرکت سونی به صورت رسمی به این مسئله واکنش نشان داده است. کمپانی سازنده Playstation شایعه خریداری Take-Two را به صورت تمام و کمال تکذیب کرده و آن را داستانی غلط و نادرست خواند. سخنگوی این شرکت با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت Venture Beat اعلام کرد «ما نمی‌دانیم این شایعات از کجا نشات می‌گیرند و منشا آن کجاست. اما چنین موضوعی جایی در برنامه‌های ما ندارد.»

باید اشاره کرد به ندرت پیش می‌آید کمپانی‌های بزرگ به چنین مسائلی واکنش نشان دهند. با این حال شایعه خریداری شرکت Take-Two چنان‌ غلط و بی‌اساس بوده که سونی را مجبور به شفاف‌سازی کرده است. از طرفی دیگر Take-Two هم‌چنان اظهار نظری در این رابطه نکرده بود که امری عادی نیز به نظر می‌رسد اما سونی به همگان لطف کرد و به این شایعات بی‌پایه و اساس خاتمه داد تا زودباورترین و خوش‌بین ترین مخاطبین سونی و Playstation هم دیگر به خیال‌پردازی مشغول نباشند و در رویاهای خود عناوینی هم‌چون GTA را در انحصار کنسول محبوب خود نبینند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =