اخبار بازی

تکذیب شایعه ساخت قسمت جدید Thief

چندی پیش استودیو فیلمسازی Straight Up Films اطلاعاتی را در اینترنت منتشر کرد که در کنار فیلم سینمایی Thief بازی برای آن نیز در دست ساخت است و همزمان با این اثر در بازار عرضه می‌شود. مسئله‌ای که هیچ پشتوانه خبری نداشت و به نظر می‌رسد که نهایتا تبدیل به حقیقت نمی‌شود.

دیوید آنفونسی رئیس استودیو Eidos Montreal به تازگی در همین راستا صحبت کرده و توضیح داده که «به نظر می‌رسد که با مشغول ساخت Thief 5 هستیم. حالا تنها یک اسم داریم باید برای آن تیمی تشکیل داده و بودجه به دست بیاوریم… فراموشش کنید.»

شعبه مونترال استودیو Eidos طی چند سال اخیر روی نسخه‌های مختلف Thief، Deus Ex و Tomb Raider کار کرده و طبق اطلاعات به دست آمده در حال حاضر مشغول ساخت بازی براساس قهرمان‌های مارول است.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + نوزده =

  • خب نسخه آخر که اصلاً در حد انتظارات نبود واقعاً، شاید همین باعث شده تا یه مدت بهش استراحت بدن (اگه فراموش نشده باشه البته). حالا فیلم وقتی اکران شد و استقبال ازش رو دیدن، شاید تصمیم گیری قطعی رو انجام بدن در مورد ادامه این سری.
    به شخصه به عنوان یه طرفدار بازی های مخفی کاری امیدوارم زودتر Thief به عرصه برگرده.

  • صنعت بازی به چه سمت و سویی رفته که یکی از ip های مهم و جریان ساز صنعت بازی به این حال و روز افتاده.قسمت قبلی هم در حد سه گانه نبود.

    یک سری ها میگند بازی تیف بنیانگذار سبک مخفی کاری واقعی هست.حالا نمیدونم این ادعا چقدر درست هست.نظر بقیه دوستان چیه؟