اخبار بازی

تکلیف پرداخت درون برنامه‌ای Borderlands 3 مشخص شد

تکلیف پرداخت درون برنامه‌ای Borderlands 3 مشخص شد

وی جی مگ: در هفته گذشته صحبت‌های فراوانی پیرامون پرداخت درون برنامه‌ای Borderlands 3 صورت گرفت که سبب شد وضعیت ویژگی مورد بحث در عنوان در دست ساخت استودیو Gearbox در حالتی مبهم و نامشخص قرار بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، پائول سیج کارگردان بازی پیش از این اظهار کرده بود که ساخته آن‌ها به منظور فروش آیتم‌های ظاهری و تزئینی برای مواردی هم‌چون پوسته اسلحه و اتومبیل از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند. با این حال برخی رسانه‌ها هم‌چون گیم‌اینفورمر ظاهرا متوجه قضیه نشده و به همین دلیل مدعی شدند خبری از ویژگی مذکور در نسخه سوم Borderlands نخواهد بود. امری که حتی واکنش رندی پیچفورد رئیس استودیو Gearbox را هم در توییتر برانگیخت.

اکنون ناشر بازی یعنی کمپانی 2K Games بیانیه جدیدی را برای گیم‌اینفور ارسال کرده و تکلیف پرداخت درون برنامه‌ای Borderlands 3 را به صورت کامل مشخص کرده است. براساس این بیانیه «پلیرها این گزینه را خواهند داشت تا آیتم‌های تزئینی مشخصی چون کاراکتر، اتومبیل، پوسته سلاح و مواردی مشابه را خریداری کرده اما هیچ کدام از این موارد عناصر Pay to Win را وارد ساختار بازی نکرده و گیم‌پلی آن را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند.»

بازی Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر 2019 (22 شهریور 98) عرضه می‌شود. Xbox One، PS4 و PC نیز پلتفرم‌های مقصد آن به شمار می‌روند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 16 =