اخبار بازی

تیم سازنده Fortnite بزگتر از قبل خواهد شد

تیم سازنده Fortnite بزگتر از قبل خواهد شد

وی جی مگ: ساخته سبک MOBA استدیو Epic Games یعنی Paragon از زمان عرضه در سال 2016 توانسته پایداری خود را با توجه به وجود عناوینی دیگری هم‌چون League of Legends و Dota 2 حفظ کند و این امر تنها به دلیل وجود طرفداران بازی بوده است. حال سازنده بازی طی پستی در Reddit، اطلاعاتی درارتباط با Paragon و جایگاه فعلی این بازی و آینده آن به اشتراک گذاشت.

Epic Games در ابتدا اظهار می‌کند که جامعه مخاطب Paragon از تمامی تغییراتی که در بازی به وقع پیوسته پشتیبانی کرده‌اند. البته Epic Games معتقد است هیچ کدام از به‌روزرسانی‌ها و تغییرات اعمال شده در بازی به اندازه‌ای بزرگ نبوده‌اند که بتوانند موفقیت بازی را حفظ کرده و تعداد مخاطبین آن را افزایش دهند.

به گزارش وی جی مگ، به گفته Epic Games تعداد بسیاری از اعضای استدیو برای کار روی عنوان جدید و موفق آن‌ها یعنی Fortnite اضافه شده‌اند. Fortnite عنوانی free-to-play بوده که توانسته بیش از 40 میلیون مخاطب روی کنسول PC جذب کند.

به منظور حفظ موفقیت و کار روی Fortnite، شرکت Epic اظهار می‌کند که بخشی از اعضای سازنده Paragon به تیم ساخت Fortnite ملحق شده‌اند. البته کار روی Paragon هم‌چنان ادامه خواهد داشت و آن‌ها به زودی نیز با عرضه به‌روزرسانی جدیدی، بهبودهایی در بازی ارائه خواهند کرد.

Fortnite برای پلتفرم‌های PS4 و PC عرضه شده است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 1 =