اخبار بازی

تیم سازنده Xenoblade Chronicles 2 تنها از 40 نفر تشکیل شده بود

تیم سازنده Xenoblade Chronicles 2 تنها از 40 نفر تشکیل شده بود

وی جی مگ: یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته و همچنینی یکی از بهترین بازی‌های Nintendo Switch قطعا Xenoblade Chronicles 2 بود که در ماه آخر سال گذشته میلادی به صورت انحصاری برای این کنسول منتشر شد.

به گزارش وی جی مگ، تمام کسانی که این بازی را تجربه کردند می‌دانند که Xenoblade Chronicles 2 یک اثر در سبک JRPG، بسیار بزرگ و خوش ساخت است. نکته جالبی که به تازگی مشخص شده این است که تیم سازنده پشت این اثر موفق از چهل نفر تشکیل شده بود که تنها سه نفر آن برنامه‌نویس بودند! در مصاحبه جدید Katsura Hashino تیم Monolith در زمان ساخت Xenoblade Chronicles 2 همزمان روی پیش‌ساخت IP جدید کار می‌کرد و در کنار آن به شدت مشغول به کمک به تیم سازنده Breath of the Wild بود.

به نظر مشغله زیاد این استودیو، منابع زیادی را برای ساخت یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته باقی نگذاشته بود. تیم توکیو این استودیو از 100 نفر تشکیل شده بود که 50 الی 60 درصد آنها در حال کمک به نینتندو برای ساخت Breath of the Wild بودند. از 40 الی 50 درصد باقی مانده بودند که عده‌ای از آنها نیز عضو تیم تحقیق و توسعه بودند و در واقع چیزی بیشتر از 40 نفر برای ساخت بازی باقی نمانده بود. ساخت بازی با این وسعت و البته زیبایی نمایانگر قدرت و البته استعداد استودیوی Monolith در ساخت بازی است.

تیم سازنده Xenoblade Chronicles 2 تنها از 40 نفر تشکیل شده بود

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =