اخبار بازی

ثبت‌نام دو میلیون گیمر در Star Citizen

وی جی مگ: از زمان معرفی اولیه Star Citizen در سال 2012 این بازی توانسته سرمایه بالایی را برای توسعه خود از سوی کاربرها جذب کند و حالا مشخص شده که دو میلیون گیمر در Star Citizen ساخته استودیو Cloud Imperium Games ثبت نام کرده‌اند. آماری که نشان از موفقیت خوب این بازی آنلاین دارد.

به گزارش وی جی مگ، جدای از ثبت نام دو میلیون کاربر، اعلام شده که تاکنون 181 میلیون دلار (181,041,767) از سوی کاربرها به عنوان بودجه ساخت Star Citizen جمع‌آوری شده. آمار و ارقامی که نشان می‌دهد به طور متوسط سهم هرکدام از سرمایه‌گذارهای این بازی بیش از 90 دلار است. یکی از نکاتی که باعث شده گیمرها علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری روی این بازی داشته باشند، امکاناتی است که در نهایت به دست خواهند آورد.

طبق گفته استودیو Cloud Imperium Games به جز امکانات اولیه، کاربرها می‌توانند با هزینه بیشتر کشتی‌های فضایی که باید در بازی خریداری کنند را از همان ابتدا در اختیار داشته باشند. در حال حاضر کسانی که روی این بازی سرمایه‌گذاری کرده‌اند می‌توانند در جریان تست آلفا 3 به تجربه بازی بپردازند. به تازگی به‌روزرسانی 3.1 نیز برای Star Citizen ارائه شده. هنوز تاریخ عرضه نسخه نهایی Star Citizen مشخص نشده و همچنان مراحل توسعه آن روی پلتفرم PC ادامه دارد.

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =