اخبار بازی

ثبت رکوردهایی جدید در Twitch

ثبت رکوردهایی جدید در Twitch

وی جی مگ: نمایشگاه E3 2018 امسال موفق شد با جذب مخاطبین فراوان رکورد جدیدی را ثبت کند اما میلیون‌ها نفر نتوانستند در این نمایشگاه بزرگ حضور پیدا کنند. خوشبختانه وبسایت Twitch با در اختیار گذاشتن سرویس استریم و پوشش دهی خود توانست به مانند سال‌های گذشته نیاز بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را برآورده سازد. به همین سبب رکوردهایی جدید در Twitch به ثبت رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت امروز آمار مربوط به اعداد و ارقامی که دو هفته گذشته در شهر لس‌آنجلس به دست آمد را منتشر کرده است. براساس این گزارش، رکوردهایی جدید در Twitch ثبت شده که مهم‌ترین آن، تعداد 2.9 میلیون بیننده به صورت همزمان است که در تاریخ 10 ژوئن به ثبت رسیده. طبق بیانیه منتشر شده این میزان از جمعیت کل شهر شیکاگو نیز بیشتر است.

تاریخ ذکر شده به برگزاری کنفرانس دو شرکت مایکروسافت و  Bethesda اشاره داشته که کنفرانس‌های آن‌ها حاوی نمایش و معرفی بازی‌هایی چون Devil May Cry، Doom و Wolfenstein بوده است. البته باید به نمایش گیم‌پلی بازی Fallout 76 نیز اشاره داشت که بدون شک تاثیر زیادی در ثبت این رکورد داشته است. رکورد جدید اعلام شده، رکورد قبلی که برابر با 2.5 میلیون کاربر همزمان بود را ارتقا بخشیده که در ماه ژانویه به ثبت رسید. حال باید دید در آینده چه رویدادی می‌تواند رکورد 3 میلیون بیننده همزمان در Twitch را ثبت کند.

بینندگان این سرویس هم‌چنین به طور متوسط 75.8 دقیقه محتویات مربوط به نمایشگاه E3 2O18 را مشاهده کردند. در مجموع نیز 1.6 میلیارد دقیقه زمان صرف تماشا محتویات مربوط به این نمایشگاه شده است که افزایش 106 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. هم‌چنین کاربران حضور فعالی را هنگام تماشا کنفرانس‌ها داشته‌اند به طوری که در این زمان 1.8 میلیون کاربر در حال گفتگو با یکدیگر بودند و در مجموع هم 35 میلیون پیام مکالمه شده که دو برابر E3 2017 است.

از میان عناوینی که بیشترین بازدید را به خود اختصاص دادند می‌توان به Cyberpunk 2077، Fallout 76، Super Smash Bros. Ultimate و The Last of Us Part II اشاره کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − پنج =