اخبار بازی

ثبت یک میلیارد حساب کاربری در Steam

ثبت یک میلیارد حساب کاربری در Steam

وی جی مگ: فارغ از دو دستگی ایجاد شده در بازار بازی‌های PC که ناشی از حضور Epic Games و استور جدید آن‌ها به واسطه به انحصار در آوردن نسخه PC بازی‌های مختلف در یک سال گذشته می‌شود هم‌چنان حضور پررنگ Steam در این بازار انکار نشدنی است. براساس آمار جدید اعلام شده تعداد یک میلیارد حساب کاربری در Steam نیز ثبت شده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس جزئیاتی که توسط Steam ID به دست آمده تا روز 28 آپریل 2019 یک میلیارد حساب کاربری در Steam به ثبت رسیده است. باید توضیح داد این تعداد برابر با یک میلیارد اکانت فعال و یا منحصر به فرد نبوده با این حال حتی اگر 70 الی 80 درصد اکانت‌ها نیز اکانت‌های تکراری و یا مربوط به بات‌ها باشد باز هم پلتفرم Valve به آمار قابل توجهی دست پیدا کرده است. سال گذشته نیز این کمپانی آماری ارائه کرد که بیان می‌داشت Steam تعداد 90 میلیون کاربر فعال دارد و طبیعتا این میزان تاکنون با رشد همراه شده است.

پلتفرم Steam در سال 2003 توسط Valve عرضه شد و تاکنون به یک استاندارد برای بازار بازی‌های PC تبدیل شده است. اگرچه در سال‌های اخیر کمپانی‌های ترد پارتی نظیر EA و Ubisoft نیز استورهای خودشان را عرضه کردند اما به هیچ وجه نتوانستند چندان در بازار عناوین PC نفوذ خاصی ایجاد کنند.

برچسب‌هاpc steam Valve
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − هفت =