اخبار بازی

جایزه Golden Joystick Awards به گیمرها

جایزه Golden Joystick Awards به گیمرها 1

The Golden Joystick Awards جشنواره ی اهدای جوایز به بهترین بازی های سال، در تاریخ 25 اکتبر 2013 جوایز خود را به بهترین بازی های سال در سبک های مختلف که توسط گیمرها انتخاب شده اند، اهدا خواهد کرد.

این جشنواره، به پاس تشکر از گیمرهایی که در رای گیری بهترین بازی مورد نظر خودشان در این سایت شرکت کردند، ایمیلی حاوی دو بازی اورجینال رایگان به آنها فرستاده است. این ایمیل حاوی دو بازی Mafia II و Civilization V است که گیمرها می توانند با طی کردن مراحل گفته شده، یکی از این دو بازی را انتخاب کرده و برای گرفتن کد فعال سازی اقدام کنند. توجه داشته باشید که این ایمیل فقط برای کسانی که در رای گیری این جشنواره شرکت کرده اند، فرستاده شده است.

Golden-Joystick Awards

شما کافی است تا وارد لینک مورد نظر در ایمیل این جشنواره شوید و ایمیلی که با آن در جشنواره شرکت کرده اید را تایپ کرده و یکی از دو بازی گفته شده را انتخاب کنید. بعد از انتخاب بازی مورد نظر، برای شما کد فعال سازی آن بازی به ایمیلتان ارسال می شود و شما با وارد کردن آن کد در Steam خود، می توانید بازی خود را دانلود کرده و کاملاً رایگان به آنلاین بازی کردن آن بپردازید.

نویسنده این خبر شخصاً بعد از انجام مراحل گفته شده در ایمیل، کد فعال سازی را دریافت کرده است و هم اکنون در حال دانلود بازی انتخابی خود می باشد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − شش =