اخبار بازی

جدول ترکیبی فروش دیجیتال و فیزیکی بریتانیا

جدول ترکیبی فروش دیجیتال و فیزیکی بریتانیا

اتحادیه خرده‌فروشی‌های محصولات سرگرمی (ERA) اعلام کرد همکاری جدیدی را با GfK Chart-Track آغاز خواهد کرد تا جدول فروش هفتگی بریتانیا (UK) اطلاعات و آماروارقام هردو فروش فیزیکی و دیجیتالی را داشته باشد. این موضوع بدین معنی است که از سال 2019 به بعد، جدول هفتگی UK، فروش محصولات از تمامی خرده‌فروشی‌های عمده و جزیی و هم‌چنین تمامی استورهای آنلاین دیجیتال را شامل خواهد شد.

دریافت اطلاعات مربوط به آمار فروش دیجیتال به‌صورت دقیق به مانند خرده‌فروشی‌ها کار دشواری است. به‌خصوص وقتی شما تعداد پلتفرم‌های موجود برای خرید دیجیتال که از بارزترین مثال های آن استیم و یا مثال‌های دیگری چون Uplay و Origin را درنظر می‌گیرید. اطلاعات دیجیتالی قرار است با همکاری سازمان نرم‌افزارهای تعاملی اروپا (ISFE) و شرکت B2Boost به همراه GfK تهیه شود.

رییس اتحاده ERA آقای Kim Bayley در این باره گفت « این روشی هیجان‌انگیر و نوآورانه برای کسب اطلاعات فروش بازی‌هاست. GfK به مدت دو دهه است که آمار مربوط به فروش فیزیکی بازی‌ها را تهیه می‌کند و در این زمینه استاندارد بزرگی محسوب می‌شود. ما خرسندیم که همکاری خود را با آن‌ها اعلام کنیم تا به‌همراه ISFE و B2Boost، آمار دقیق فروش فیزیکی و دیجیتال بازی‌ها را از سال 2019 دردسترس عموم قرار دهیم.»

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 8 =