اخبار بازی

جدول فروش هفتگی بریتانیا: شروع قدرتمند Monster Hunter World

جدول فروش هفتگی بریتانیا: شروع قدرتمند Monster Hunter World

وی جی مگ: یکی از بازی‌های مورد انتظار چند مدت اخیر Monster Hunter World به تازگی به بازار عرضه شده و توانسته بسیار موفق ظاهر شود. این بازی در چند روز اول عرضه خود توانست به فروشی فوق‌العاده رسیده و صدر جدول فروش بریتانیا را کسب کند.

به گزارش وی جی مگ، این جدول فروش بازی‌ها از 20 تا 27 ژانویه را مشخص کرده و این در حالی است که Monster Hunter World روز 26 ژانویه عرضه شده است. این ثابت می‌کند که این اثر فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و برای کسب صدر جدول پرفروش‌ترین‌ها تنها به دو روز زمان نیاز داشته است. دیگر بازی بزرگ این هفته Dragon Ball FighterZ بوده که توانست در هفته اول عرضه به رده دوم دست پیدا کند. Call of Duty WW2 دوباره به رده سوم سقوط کرده است و رده چهارم نیز به FIFA 18 رسید. رده پنجم نیز حالا در اختیار GTA 5 است. در رده ششم شاهد حضور Mario Kart 8 Deluxe هستیم و رده هفتم نیز به The Legend of Zelda Breath of the Wild رسیده است.

این هفته نیز PUBG با افت دو رد‌ه‌ای در رتبه هشتم حضور دارد. نکته جالب این است که Rocket League Collector’s Edition با سعود 5 رده‌ای به رتبه نهم رسیده و بازی جدید PS VR یعنی The Inpatient نیز به رده دهم دست پیدا کرده است. لیست بازی‌های برتر به شکل زیر است:

  1. Monster Hunter World
  2. Dragon Ball FighterZ
  3. Call of Duty WW2
  4. FIFA 18
  5. GTA 5
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. The Legend of Zelda Breath of the Wild
  8. PUBG
  9. Rocket League Collector’s Edition
  10. The Inpatient

جدول فروش هفتگی بریتانیا: شروع قدرتمند Monster Hunter World 1

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =