اخبار بازی

جذب سرمایه برای ساخت Banner Saga 3 شروع شد

سازندگان مجموعه بازی‌های Banner Saga قسمت سوم این سری را برای جذب سرمایه در کیک‌استارتر قرار دادند. اطلاعات خاصی از پلتفرم‌های هدف و تاریخ عرضه بازی در دسترس گیمرها قرار نگرفته اما اعلام شده که سرمایه مورد نیاز برای ساخت بازی 200 هزار دلار بوده با توجه به اطلاعات ارائه شده انتظار می‌رود که محصول نهایی تا سال 2018 آماده شود.

استودیو Stoic کار خود را در سال 2012 با جذب سرمایه در کیک‌استارتر برای ساخت قسمت اول Banner Saga شروع کرد. در آن زمان تیم سازنده هدف خود را 100 هزار دلار اعلام کرده بود اما گیمرها چیزی حدود 700 هزار دلار سرمایه را در اختیار آنها قرار دادند. مسئولین Stoic در همین زمینه توضیح داده‌اند که بعد از سخاوت گیمرها ما توانستیم بازی اول را به بهترین شکل ممکن ساخته و از سرمایه به دست آمده حتی برای توسعه قسمت دوم هم استفاده کردیم که توانست جوایز بسیاری را کسب کند.

سازندگان بازی به این نکته اشاره کرده‌اند که اینبار به سراغ تیمی قدرتمند در زمینه موسیقی و صداگذاری Banner Saga 3 می‌روند و البته بازی داستان را از جایی ادامه می‌دهد که در انتهای قسمت دوم شاهدش بودیم. مجموعه بازی‌های Banner Saga در ژانر نقش آفرینی قرار می‌گیرد و بسیاری از منتقدها آن را به خاطر داستان سرایی و مکانیک‌های جالب توجهش توصیه کرده‌اند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 2 =