اخبار بازی

جریمه گیمرها به خاطر استفاده افراطی از گلوله در بازی Days Gone

جریمه گیمرها به خاطر استفاده افراطی از گلوله در بازی Days Gone

وی جی مگ: از قبل مشخص شده که درجه سختی در بازی Days Gone وجود ندارد اما به نظر گیمر‌ها به خاطر بعضی از کارها جریمه خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، البته اینکار منطقی به نظر می‌رسد چون بازی Days Gone در یک دنیای پس آخرالزمانی دنبال می‌شود که با زامبی‌هایی به نام Freakers پر شده است. در حالی که به نظر تجربه این بازی سخت خواهد بود اما در مورد جزئیات آن اطلاعاتی توسط Sony Bend منتشر نشده است. البته امروز یکی از طراحان در مورد چالش کم بودن مهمات و گلوله استفاده از آنها صحبت کرد.

در ژانر بازی‌های پس آخرالزمانی، معمولا با مهمات و گلوله به دو شکل واقع‌گرایانه و تخیلی نگاه می‌شود و به نظر Days Gone دیدگاه واقع‌گرایانه در این مورد دارد و شاید این دیدگاه نسبت به بازی‌های مشابه حتی سخت‌گیرانه‌تر باشد. در صحبت سازندگان با Geoff keighley اعلام شد که کمبود منابع و گلوله یک چالش بزرگ خواهد بود اما در در حدی که گیمر را کلافه و عصبی کند. سیستم بازی به نوعی طراحی شده است که گیمر‌ها را به خاطر استفاده بی رویه از گلوله جریمه خواهد کرد.

نه تنها مهمات کم است، بلکه شلیک باعث ایجاد صدای بسیار زیاد خواهید شد. بر اساس صحبت‌های Sony Bend دنیای Days Gone بسیار پویا و البته پاسخگو است که در آن دشمن‌های زیادی وجود دارند. آنها صرفا با دیدن به شما حمله نمی‌کنند بلکه همیشه به دنبال راهی می‌گردند که گیمر را پیدا کنند. پس تولید صدای بیشتر با انفجار و شلیک می‌تواند به راحتی آنها را متوجه حضور شما بکند. این همان سیستم جریمه‌ای است که گیمر باید از آن پرهیز کند. سازندگان قصد دارند تا گیمر را واقعا قبل از درگیری به فکر وا دارند.

جریمه کردن گیمر‌ها در این مورد به نظر کار بسیار جالبی است اما بزرگترین نقطه ضعف آن خسته شدن گیمر‌ها است. Sony Bend نیز از متعادل کردن این سیستم به عنوان یکی از بزرگترین چالش‌ها برای ساخت این اثر یاد کرده است. بازی Days Gone در اواخر ماه فوریه سال 2019 به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + سیزده =