اخبار بازی

جزئیات اولیه Summer Game Fest 2024 و تاریخ برگزاری آن

Summer Game Fest 2024

تقویم‌های خود را برای 7 ژوئن یا همان 18 خرداد علامت‌گذاری کنید! زیرا این تاریخ برای نمایشگاه Summer Game Fest 2024 تعیین شده است.

این رویداد که میزبانی آن را Geoff Keighley بر عهده دارد، به صورت زنده از YouTube Theater در لس آنجلس پخش خواهد شد و بلیط‌های حضوری برای این نمایش از 7 می یا 18 اردیبهشت از طریق Ticketmaster قابل خریداری است.
شما می‌توانید انتظار دو ساعت معرفی عناوین و بازی های جدید، مهمانان ویژه، تریلر، خبرهای تازه از بازی‌های مختلف و موارد دیگر را داشته باشید که جذابیت اصلی آن “نگاه اولیه” به برخی از مورد انتظارترین بازی‌ها خواهد بود. همچنین اعلام شده است که شرکت‌کنندگان و اطلاعات بیشتر در مورد Summer Game Fest 2024 در تاریخ دیگری در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد. پس از پایان نمایش نیز، Day of the Devs: Summer Game Fest Edition آغاز می‌شود.

روز بعد نیز، Summer Game Fest Play Days شروع می‌شود. این بخش یک رویداد مخصوص برای اینفلوئنسرها و رسانه‌ها است که از 8 تا 10 ژوئن برگزار خواهد شد.

نظرتان درمورد Summer Game Fest 2024 چیست؟ جالب است بدانید که شروع پخش این ایونت از سال 2020 و همزمان با شیوع ویروس COVID استارت خورد!

مهسا .ط

مهسا .ط

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − نه =