اخبار بازی

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی‌های آینده Destiny 2

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی‌های آینده Destiny 2

وی جی مگ: Destiny 2 از هنگام عرضه با مشکلاتی همراه بوده اما در این مدت استودیو سازنده Bungie سعی کرده با روش‌های مختلف هم‌چون انتشار به‌روزرسانی‌ها و برقراری ارتباطات مداوم، طرفداران بازی را راضی نگه دارد. حال تیم سازنده این بازی جزییات برنامه‌ها و به‌روزرسانی چند ماه آینده این بازی را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، Christopher Barrett کارگردان Destiny 2 اطمینان داد همه موارد بر‌نامه‌ریزی شده برای تمامی پلیرها دردسترس قرار خواهند گرفت. اگرچه بعضی از تاریخ‌های ذکر شده ممکن است تغییر کنند اما گیمرهای این بازی قطعا از آن اطلاع پیدا خواهند کرد.

مواردی از به‌روزرسانی 1.1.2 که جدیدا نیز منتشر شد اصلاح شده که از جمله آن می‌توان به افزوده شدن زره Masterworks، بهبود پاداش‌ها برای Raid ها و بهبود چالش‌های Mercury اشاره کرد.

به‌روزرسانی 1.1.3 که قرار است در 27 فبریه منتشر شود تاثیراتی در Strikes و سیستم فضای اجتماعی بازی اعمال خواهد کرد. شامل اضافه شدن بالاترین امتیازات به Nightfall high، پاداش‌هایی ویژه برای Nightfall Strike و اضافه شدن قابلیت ارسال پیام متنی به صورت عمومی در نسخه PC بازی از جمله موارد آن است.

به‌روزرسانی بعدی بازی 1.1.4 در تاریخ 27 مارس عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی حالت 6v6 را به بخش Iron Banner اضافه می‌کند، شامل پلی‌لیست هفتگی Crucible بوده، از بیش ازحد قرار دادن پلیرها در یک نقشه جلوگیری می‌کند و هم‌چنین برای کسانی که Crucible در ابتدای آن ترک می‌کنند مجازات‌هایی به همراه خواهد داشت.

فصل سوم بازی شامل حالت prestige mode برای Eater of Worlds بوده، رتبه‌بندی فصلی را برای Crucible به همراه داشته، یک دید کلی از مسابقات را بعد اتمام آن به نمایش می‌گذارد و مواردی دیگر را به بازی اضافه می‌کند که قرار است طی به‌روزرسانی 1.2.0 در ماه می عرضه شود.

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی‌های آینده Destiny 2 1

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی‌های آینده Destiny 2

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =