اخبار بازی

جزئیات به‌روزرسانی‌های Splatoon 2 مشخص شد

تاکنون Nintendo پشتیبانی خوبی را از Splatoon 2 در زمینه معرفی اسلحه‌ و نقشه‌های جدید انجام داده و به نظر می‌رسد که تصمیم دارد این روند را برای شوتر سوم شخص و محبوب خود وارد مرحله‌ای جدید کند. کمپانی ژاپنی اعلام کرد که دو به‌روزرسانی جدید برای این بازی همراه با حجم زیادی از محتوا عرضه می‌شود.
اولین به‌روزرسانی در تاریخ 23 نوامبر عرضه شده و شامل چهار استیج مبارزه است که همچون دیگر نقشه‌ها طی چند هفته در اختیار تمامی مخاطب‌ها قرار می‌گیرد. اولین نقشه در تاریخ 24 نوامبر همزمان با جمعه سیاه عرضه شده و MakoMart نام دارد. هنوز اطلاعات بیشتری از سه نقشه دیگر در دسترس نیست اما مشخص شده که نام آنها Shellendoft Insitute، Walleye Warehouse و Arowana Mall است. کسانی که قسمت پیشین این مجموعه را تجربه کرده باشند احتمالا با دو نقشه آخر آشنا هستند.
جدای از این نقشه‌ها تعداد زیادی اسلحه، موسیقی و موارد جانبی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد و محدودیت درجه بازی نیز از 50 به 99 ارتقا پیدا می‌کند. از سوی قرار است که به‌روزرسانی دوم در میانه‌های ماه دسامبر عرضه شده و حالت جدیدی از گیم‌پلی با عنوان Clam Blitz را معرفی می‌کند. در این حالت گیمرها باید حلزون‌های مخفی شده در محیط را پیدا کرده و آنها را وارد دروازه حریف کنند. اولین تیمی که به 100 امتیاز برسد، برنده بازی می‌شود.
Splatoon 2 در ماه جولای سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای Nintendo Switch منتشر شده و به‌روزرسانی‌های جدید نیز به صورت کاملا رایگان برای کاربرهای آن در دسترس قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 5 =