اخبار بازی

جزئیات بیشتر از اولین بسته الحاقی Destiny 2

جزئیات بیشتر از اولین بسته الحاقی Destiny 2

در طی چند روز گذشته اطلاعاتی در مورد بسته الحاقی Destiny 2 با نام Curse of Osiris منتشر شده بود که تایید می‌کرد داستان آن در عطارد پیگیری می‌شود.

این بسته الحاقی دو Chapter جدید به دنیای Destiny اضافه خواهد کرد و سعی شده که داستان آن مانند بازی اصلی بسیار حماسی و البته سینمایی باشد. Curse of Osiris از لحاظ داستانی ادامه‌ای مستقیم برای بازی اصلی خواهد بود. Ikora به گیمر‌ها ماموریت می‌دهد که Osiris را پیدا کنند. او خطرناک‌ترین Warlock موجود در تمام تاریخ است در و در واقع آموزگار Ikora به شمار می‌رود. در حال حاضر Osiris به خاطر کار‌های گذشته‌اش تبعید شده است. همچنین به نظر می‌رسد که برای اولین بار به داستان پس زمینه Vexx پرداخته خواهد شد.

این بسته الحاقی همراه با یک خط داستانی جدید، ماموریت‌، Strike و یک Raid خواهد بود. همچنین بالاترین سطح Level در Destiny 2 به 25 افزایش پیدا می‌کند و همچنین Power Level نیز به 330 افزایش پیدا می‌کند. Destiny 2 Curse of Osiris در تاریخ پنجم دسامبر برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − پنج =

  • آقا جواد ممنون میشم به این سوالم جواب بدید.
    میشه Destiny 2 رو کاملاً تک نفره بازی کرد؟ تک نفره بازی کردنش به اندازه Coop جذاب هست یا نه؟
    به عنوان مثال همونطور که میدونید Borderlands 2 بخش Coop فوق العاده ای داره اما اگر یه نفر بخواد تک نفره بازی کنه به اندازه حالت Coop از بازی لذت نمیبره. حداقل تجربه خودم که اینطوری بوده.
    میخواستم بدونم Destiny هم اینطوریه؟ حالت تک نفره به اندازه Coop جذاب هست یا نه؟
    ممنون

    • والا قسمت داستانی دستنی 2 چیزی نداره که حتما کواپ بازی کنید مثلا، مثل همه بازی های سینگل پلیر هست. من قرار بود با محمد بازی کنیم که من چند روزی نبودم محمد تک خوری کرد 😀