اخبار بازی

جزئیات بیشتر از اولین محتوای قابل دانلود Star Wars Battlefront 2

از ابتدای معرفی Star Wars Battlefront 2 تقریبا همه مطمئن بودند که این بازی شامل محتوای اختصاصی برای اساس فیلم Star Wars The Last Jedi خواهد بود. حالا در حالی که یک هفته به اکران فیلم باقی مانده است EA و استودیوی DICE به صورت رسمی اطلاعاتی در مورد این محتوا را منتشر کردند.

این محتوا به صورت هفتگی در چهار هفته پشت سر هم عرضه خواهد شد. اولین هفته دو جناح مختلف Resistance و First Order در بازی حضور دارد و گیمر‌ها با انتخاب جناح مورد نظر خود می‌تواند چالش‌های مختلفی را تکمیل کند. با تکمیل این چالش‌ها گیمر می‌تواند Credit داخل بازی کسب کند. هفته دوم که تقریبا آغاز آن با اکران فیلم همزمان می شود موقعی است که دو قهرمان Captain Phasma و Finn به Battlefront 2 اضافه خواهند شد. همچنین نقشه‌های جدیدی نیز همراه این دو قهرمان اضافه خواهند شد. در کنار آن محتوای داستانی جدیدی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که داستان شخصیت‌های اصلی را پیگیری می‌کند.
همچنین در ادامه ماه چالش‌های مختلفی به بازی اضافه می شوند و گیمر‌ها می‌توانند بر اساس جناحی که انتخاب کردند پاداش مختلف دریافت کنند. Star Wars Battlefront 2 هم اکنون برای PS4،‌Xbox One و PC منتشر شده و از وی جی مگ امتیاز  5 را دریافت کرده است.

منبع

 

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − هشت =