اخبار بازی

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی جدید Quake Champions

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی جدید Quake Champions

وی جی مگ: چند ماهی از انتشار آخرین به‌روزرسانی بزرگ Quake Champions می‌گذرد. حال استودیو Id Software اعلام کرد به‌روزرسانی بعدی این بازی در تاریخ 15 مارچ 2018 انتشار خواهد یافت و به علاوه جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی جدید Quake Champions را به اشتراک گذاشت.

به گزارش وی جی مگ، این به‌روزرسانی شامل مواردی است که مدت‌ها طرفداران بازی خواستار اضافه‌شدن آن بودند. اول از همه می‌توان به بازگشت حالت Instagib اشاره کرد. Instagib حالتی است که در آن تمامی اسلحه‌ها، زره، بسته‌های سلامتی و قدرت‌های افزایشی از نقشه بازی حذف می‌شوند و تنها پلیر باید با سلاح آغازین خود بازی را ادامه دهد. باید توجه کرد در این حالت هر پلیر با یک ضربه از پا در خواهد آمد و این مورد بودن شک هیجان بازی را دو چندان خواهد کرد.

تنظیمات جدیدی تحت عنوان No Abilities’ Mode برای بازی معرفی شده است. همان طور که از نام آن مشخص است در این تنظیمات تمامی توانایی‌های موجود در بازی غیرفعال خواهند شد. البته این مورد تنها در بازی‌های شخصی‌سازی شده دردسترس خواهد بود.

این‌ها تمامی موارد موجود در به‌روزرسانی جدید Quake Champions نیستند. حالت جدید 2v2 TDM Ranked Mode به بازی اضافه شده است که در آن پلیر به همراه دوست خود می‌تواند توانایی‌های خود را در مقابل گروه‌های دو نفره دیگر در سرتاسر دنیا تست کند. اضافه شدن موارد ظاهری چون اسلحه‌ها، پلاک‌ها، آیکون‌های پروفایل، سرپوش و غیره از دیگر موارد موجود در این به‌روزرسانی خواهند بود.

منبع: Gamereactor.eu

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − 7 =