اخبار بازی

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی نسخه آلفا Star Citizen

وی جی مگ: در حین برنامه زنده Reverse the Verse رئیس بخش تولید پروژه Star Citizen یعنی Erin Roberts اطلاعات جدیدی از نسخه 3.1 آلفا این بازی منتشر کرد.

به گزارش وی جی مگ، این به‌روزرسانی با شماره نسخه 3.1 اواخر ماه مارچ عرضه خواهد شد. یکی از اهداف بزرگ این به‌روزرسانی افزایش عملکرد بازی خواهد بود. تیم سازنده تلاشی زیادی برای بهینه‌سازی بازی انجام دادند. با توجه به تغییرات انجام شده به نظر می‌رسد که نسخه جدید بسیار بهتر از 3.0 اجرا خواهد شد. تیم سازنده همچنین سعنی کرده تا رابط کاربری را بهتر کرده تا استفاده از آن راحت تر باشد.

همچنین در این به‌روزرسانی گیمر‌هایی که وارد موقعیت بدی شدند می‌توانند با فرستادن پیام درخواست کمک، از دیگر گیمر‌ها کمک بخواهند تا شاید آنها را نجات دهند. Roberts معتقد است که عرضه به‌روزرسانی به صورت فصلی از نظر او رشد بسیار بزرگی در فرآیند ساخت است. قبل از آن سازندگان به‌روزرسانی‌ها را با تاخیر عرضه می‌کردند تا بتوانند ویژگی‌های مد نظر خود را به بازی اضافه کنند. یکی دیگر از اهداف به‌روزرسانی نسخه 3.1 بهبود سیستم مبارزه، فیزیک و هوش مصنوعی است.

Star Citizen اثری است که جمع آوری بودجه در حال ساخت است و تا به امروز این پروژه توانسته تا نزدیک به 177 میلیون دلار بودجه داشته باشد. این بازی به صورت انحصاری برای PC در حال ساخت است و نسخه نهایی آن در تاریخی نامشخص منتشر خواهد شد.

منبع

برچسب‌هاpc Star Citizen steam
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + پانزده =