اخبار بازی

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی نسخه 1.4 بازی Kingdom Come Deliverance

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی نسخه 1.4 بازی Kingdom Come Deliverance

وی جی مگ: استودیو Warhorse Studios سخت مشغول کار روی عرضه به‌روزرسانی نسخه 1.4 بازی Kingdom Come Deliverance بوده این در حالی است که به‌روزرسانی نسخه 1.3 این بازی روز گذشته برای PC منتشر شده بود. حال یکی از موسسان و creative director عنوان نام‌برده آقای Daniel Vávra درمورد جزییات به‌روزرسانی جدید Kingdom Come Deliverance توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، Vávra در توییتر خود اظهار کرد هدف از انتشار این به‌روزرسانی بهبود عملکرد بازی است. «به دنبال عرضه نسخه 1.3، اکنون ما مشغول کار روی به‌روزرسانی نسخه 1.4 بازی بوده که امیدوار هستیم عملکرد بازی روی نسخه PC را با پیشرفت و بهبودهایی مواجه کند.»

وقتی از تاثیر آن روی عملکرد نسخه کنسولی بازی نیز از Vávra سوال شد، او پاسخ داد «تاثیراتی روی نسخه کنسولی بازی اعمال خواهد شد اما به نسبت نسخه PC بازی محسوس نخواهد بود. این به‌روزرسانی پشتیبانی از عملکرد چند هسته‌ای  CPU را روی PC اعمال کرده و آن را بهینه‌سازی می‌کند. امری که پیش از این روی‌ نسخه کنسولی بازی صورت گرفته است. به‌علاوه اشکالاتی نیز در تنظیمات Ultra نسخه PC بازی وجود داشته که از طریق به‌روزرسانی جدید برطرف خواهند شد.»

Kingdom Come Deliverance برای پلتفرم‌های PS4، PC و XBOX ONE عرضه شده است.

منبع: Wccftech.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 3 =