اخبار بازی

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی Gran Turismo Sport

جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی Gran Turismo Sport

عنوان Gran Turismo Sport نیز منتشر شد اما با عناوین قبلی که طی 20 سال گذشته توسط سونی و استدیو Polyphony Digital ساخته و عرضه شده، تفاوت‌هایی دارد. این بازی که روی مسابقات eSports نیز تمرکز کرده، فاقد بسیاری از مود‌ها و محتویاتی است که این سری به‌‎واسطه آن شناخته می‌شود. حتی اجازه دسترسی به بازی به صورت آفلاین هم وجود ندارد. به‌این دلایل، عملکرد بازی از سطح انتظار پایین‌تر بوده و شمار زیادی از طرفداران را نیز ناامید کرده است.

اما ظاهرا قرار است به‌روزرسانی‌هایی برای بازی عرضه شود تا جان دوباره‌ای به آن بخشیده شود. سونی در PlayStation Blog اعلام کرده که مجموعه به‌روزرسانی‌های برای باز عرضه می‌شود که شامل تعدادی اتومبیل رایگان جدید، مود GT League که بر اساس مود کلاسیک GT Mode، اضافه شدن قابلیت Livery Editor و اجازه دسترسی آفلاین به بازی است. البته لازم به ذکر است برای ذخیره پیشرفت‌های خود در بازی، هم‌چنان نیاز خواهید داشت تا به اینترنت متصل شوید.

اولین به‌روزرسانی محتوی اتومبیل‌های جدید، در تاریخ 27 نوامبر (دوشنبه 6 آذر) منتشر می‌شود و بعد از آن به‌روزرسانی GT League در ماه دسامبر و به دنبال آن نیز، به‌روزرسانی‌های بعدی طبق برنامه عرضه خواهند شد. خوشبختانه استدیو Polyphony Digital به واکنش هواداران پاسخ داده و در حال رفع خواسته‌های آن‌ها است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 4 =