اخبار بازی

جزئیات بیشتر از محتوای قابل دانلود Shadow of War

جزئیات بیشتر از محتوای قابل دانلود Shadow of War

تقریبا بیش از یک ماه از عرضه Middle-earth Shadow of War می‌گذرد و همانطور که Monolith Productions قول داده بود، محتوای بیشتری برای این اثر منتشر خواهد شد که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر جز Season Pass خواهند بود. اولین موج از این محتوای قابل دانلود در روز 21 نوامبر منتشر خواهد شد.

در این روز گیمر‌ها می‌توانند انتظار برخی از محتویات رایگان را نیز داشته باشند. هر فردی که این بازی را خریده باشد می‌تواند از ویژگی‌های جدید و مود‌های مختلف بازی لذت برده و همچنین Enhanced Photo Mode به صورت رایگان استفاده کند. از مود‌های اضافه شده می‌توان به Endless Siege ModeT ، Rebellion Mode و برخی از اضافات کوچکتر اشاره کرد. همچنین در همین روز، اولین محتوای Premium که در واقع جزئی از Season Pass خواهد بود با نام Slaughter Tribe Nemesis Expansion منتشر می‌شود. همچنین در این بسته الحاقی چند قبلیه جدید از اورک‌ها، مراحل جدید، قلعه‌های جدید برای تصرف و ست‌های لجندری وجود خواهد داشت.

پشتیبانی Monolith از بازی جدید خود همین جا تمام نمی‌شود و آنها قصد دارند تا محتوای رایگان و همچنین پولی برای Shadow of War در ماه آینده میلادی عرضه کنند. قسمت Online Fight Pits در روز 5 دسامبر عرضه خواهد شد. در روز 12 دسامبر همچنین درجه سختی جدیدی به اسم Brutal به بازی اضافه می‌شود که سخت‌ترین چالش برای گیمر‌های علاقه‌‌مند خواهد بود. همچنین در آخر باید گفت که بسته الحاقی The Outlaw Tribe نیز در روز 12 دسامبر منتشر خواهد شد که شامل یک قبیله جدید از اورک‌ها، قلعه‌ها، مراحل و چالش‌های جدید خواهد بود. همچنین Monolith اعلام کرد که آنها قصد دارند در سال آینده می‌لادی نیز با محتوای رایگان از Shadow of War پشتیبانی کنند که البته فعلا اطلاعاتی در مورد آنها عرضه نشده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =