اخبار بازی

جزئیات بیشتر از گرافیک Shadow of the Colossus Remake

جزئیات بیشتر از گرافیک Shadow of the Colossus Remake

وی جی مگ: مدت زیادی به عرضه رسمی نسخه بازسازی شده Shadow of Colossus برای PS4 باقی نمانده است. اثری که جز بازی‌های برتر کنسول PS2 بوده است و حتی روی PS3 نیز عرضه شد.

به گزارش وی جی مگ، استفاده از قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های PS4 و به خصوص PS4 Pro نکته چندان عجیبی برای این بازی نیست. در حال حاضر این اثر فاز نهایی طراحی و ساخت را توسط Bluepoint Games طی می‌کند. امروز تیم طراحی در مورد جزئیات گرافیکی به خصوص کیفیت اجرا روی PS4 و PS4 Pro صحبت کردند. به نظر می‌رسد نسخه مربوط به PS4 با وضوح تصویر 1080 و نرخ فریم ثابت 60 اجرا خواهد شد.

در سمت مقابل PS4 Pro دو تنظیمات مختلف برای بخش گرافیکی دارد. در تنظیم Performance Mode بازی با نرخ فریم 60 و وضوح تصویر 1080 اجرا می‌شود اما در تنظیمات Cinematic Mode وضوح تصویر به 4K افزایش پیدا کرده ولی نرخ فریم به 30 کاهش پیدا خواهد کرد. این تصمیم، کاری نسبتا مشابه به چیزی است که CD Projekt Red برای بازی The Witcher 3 روی Xbox One X انجام داده است.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، Shadow of the Colossus Remake با استفاده از کد‌های اصلی که برای PS2 طراحی شده بودند، ساخته شده  و بسیاری از انیمیشن‌ها نیز به همان صورت باقی ماندند تا تجربه اصلی بازی حفظ شده و دست نخورده باقی بماند. استودیوی Bluepoint اعلام کرده که این اثر از تکنیک جدید رندرینگ استفاده خواهد کرد که برخی انیمیشن‌های جدید را نیز به بازی اضافه می‌کند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 8 =