اخبار بازی

جزئیات بیشتر از Season Pass بازی Wolfenstein 2 اعلام شد

جزئیات بیشتر از Season Pass بازی Wolfenstein 2 اعلام شد

امروز استودیوی MachineGames همراه با شرکت ناشر Bethesda محتویات Season Pass بازی Wolfenstein 2 The New Colossus را معرفی کردند.

این Season Pass با نام The Freedom Chronicles معرفی شده است که شامل سه DLC خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که هر سه محتوای الحاقی قابل دانلود بسیار بزرگ خواهند بود. همچنین مشخص شده که BJ Blazkowicz که شخصیت اصلی این بازی است در DLCها به کار گرفته نشده و دیگر شخصیت‌ها این امر را بر عهده خواهند گرفت.

اولین محتوای الحاقی The Adventures of Gunslinger Joe نام دارد که داستان شخصیتی به اسم Joseph Stallion را دنبال می‌کند که نازی‌ها در در شهر شیکاگو نابود کرده و برای رسیدن به انتهای خط تا فضا هم خواهد رفت. DLC دوم The Diaries of Agent Silent Death خواهد بود که شخصیت اصلی آن یک مامور سابق OSS که یک قاتل بوده را دنبال خواهد کرد. او به کالیفرنیا سفر کرده و به راز‌های پروژه San Andreas پی خواهد برد.

آخرین DLC با نام The Amazing Deeds of Captain Wilkins عرضه می‌شود که گیمر را به بازی در نقش یک سرباز سابق ارتش آمریکا ترغیب می‌کند، Captaion Gerald Wilkins. کسی که برای نابودی پروژه Black Sun به آلاسکا سفر خواهد کرد.

این سه بسته الحاقی در قالب یک Season Pas با قیمت 25 دلار به فروش خواهد رسید. بتسدا همچنین اعلام کرد که امکان خرید هر DLC به صورت جداگانه وجود دارد اما هنوز قیمت دقیق آن را اعلام نکرده است. همچنین بر اساس اخبار منتشر شده توس بتسدا جزئیات بیشتر از هر DLC مانند قیمت جداگانه و تریلر‌های مربوط به آنها به زودی منتشر خواهند شد. این بازی در تاریخ 27 اکتبر برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 9 =