اخبار بازی

جزئیات بیشتر از Valkyria Chronicles 4

جزئیات بیشتر از Valkyria Chronicles 4

امروز مجله فامیتسو، اطلاعات فراوانی درباره بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر کرد. در بخشی از این اطلاعات و عکس‌های منتشر شده جدید، روی شخصیت‌های دشمن بازی تمرکز شده است. مبارزان با استعدادی در ارتش امپراتوری وجود دارند و هرچقدر قهرمانان بازی، به پایتخت نزدیک‌تر شوند، با مخالفان و چالش‌های جدی‌تری روبه‌رو می‌شوند.

لیست نام این کاراکترها و وویس‌اکتینگ‌های آنان به این شرح است:

  • Clymaria Lewin که توسط Yukana صداگذاری شده و برای ایفای نقش Tear Grants در Tales of the Abyss شناخته می‌شود. لقب این شخصیت نیز در  این بازی  Witch of the Snowstorm است.
  • شخصیت Forse که توسط Kaito Ishikawa صداگذاری شده و برای ایفای نقش Nero در Devil May Cry 4 شناخته می‌شود. او فرمانده Zechs Owl به‌شمار می‌آید.
  • شخصیت Berger که وویس‌اکتینگ آن توسط Shou Hayami انجام شده و برای ایفای نقش در سری Macross برای شخصیت Maximilian Jenius شناخته می‌شود.
  • شخصیت Kiara Rodino که توسط Yukiyo Fujii صداگذاری می‌شود.
  • شخصیت Nikola Gref که وویس‌اکتینگ آن توسط Naomi Oozora انجام می‌شود.
  • شخصیت Klaus Voltz که کار صداگذاری آن توسط Hiroko Touchi انجام می‌شود و نقش Cor را برای بازی Final Fantasy XV برعهده داشته و هم‌چنین برای ایفای نقش شخصیت محبوب Chris Redfield در سری Resident Evil شناخته می‌شود.

جزییاتی از گیم‌پلی بازی نیز ارائه شده است. اول از همه سیستم Brave در بازی معرفی شده که المان جدیدی به‌شمار می‌رود. هنگامی که سربازان شما به دلیل آسیب‌های وارد از جانب دشمنان در آستانه مرگ قرار می‌گیرند، احتمالات مشخصی وجود دارد که این سیستم عمل کند و باعث شود، سربازان شما به یکباره از پا در نیایند.

آن‌ها هم‌ می‌توانند از دستور commit استفاده کنند که یک (command point (CP را بازمی‌گرداند و به‌طور موقتی درجه سلامتی یاران همراه خود را افزایش دهند یا دستور stand up را استفاده کنند که یک فرصت (action points (AP را باز‌می‌گرداند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برای زدن آخرین ضربه خود به دشمن اقدام کنند. اگر یک سرباز سقوط کند، در حالت مرگ قرار می‌گیرد. دراین حالت اگر پس از سه نوبت، توسط یار خودی رسیدگی نشود یا ضربه‌ای از جانب دشمن به او وارد شود، او خواهد مرد.

همانند بازی‌های قبلی، برای پیشرفت در داستان بازی پلیر اپیزودی را از روی یک دفترچه انتخاب می‌کند. این اپیزود اگر توسط نقشه بازی نیز علامت‌گذاری شده باشد، یک ماموریت نبرد به‌شمار می‌رود و سپس به منو بازی منتقل خواهید شد. در منو بازی پلیر می‌تواند استراتژی‌ها و برنامه‌های خود را مشخص کند.

بازی همانند Valkyria Chronicles اصلی، کلاس‌های Scout، Shocktrooper، Engineer، Lancer، Sniper و کلاس جدید Grenadier را شامل می‌شود.

عنوان Valkyria Chronicles 4 برای آمریکا شمالی و اروپا و برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد و برای ژاپن در سال 2018، در تاریخ 21 مارس (1 فروردین 97) برای کنسول PS4 در تابستان برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × سه =