اخبار بازی

جزئیات بیشتر از World of Warcraft Battle For Azeroth

جزئیات بیشتر از World of Warcraft Battle For Azeroth

وی جی مگ: بلیزارد به تازگی جزئیاتی بیشتری از World of Warcraft Battle For Azeroth را منتشر کرده است. این بسته الحاقی قرار است در اواسط ماه آگوست منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، یکی از جدید‌ترین ویژگی‌های این بسته الحاقی Warfronts خواهد بود. این مراحل به صورت تیم بیست نفره و PvE دنبال خواهد شد و شباهت زیادی به سبک RTS دارد. در صحبت با Polygon کارگردان بازی Ion Hazzikostas اطلاعات جدیدی از این بخش را ارائه کرده است. در ابتدا توضیح داده شد که این مرحل با الهام‌گیری مستقیم از Warcraft 3 ساخته شده‌‌اند و امکان کنترل شخصیت‌ها را به مانند قهرمان‌های این بازی به گیمر می‌دهد. اولین مرحله Warfront در واقع Stromgrade Keep است که در Arathi Highlands طراحی شده است. هر جناح Horde و یا Alliance باید به نوبت از Warfront نگه‌داری کنند. هرگاه هر جناح و گیمر‌های مربوط به آن منابع کافی را کسب کنند می‌توانند کنترل Warfront را در دست گیرند. وقتی جناح مقابل منابع کافی را به دست آورد نوبت به آنها واگذار می‌شود. این فرآیند به همین صورت تکرار خواهد شد.

مراحل Warfronts در World of Warcraft Battle For Azeroth به صورت هفتگی در اختیار گیمر‌ها قرار خواهند گرفت و مانند PvP شامل شکست نخواهند بود. شرکت در این مبارزات به اندازه کافی خوب خواهد بود. در واقع گیمر باید برای ساخت ساختمان‌های مختلف منابع را به دست آورد. هر کدام از این ساختمان‌ها چند روز فعالیت‌های مختلفی را به گیمر ارائه کرده و سپس خراب می‌شوند. وقتی این ساختمان‌ها خراب می شوند بازسازی آنها به مدت زمان زیادی نیاز خواهد شد. در حال حاضر هنوز پاداش برای شرکت در این نوع فعالیت اعلام نشده است.

منبع: Gamingbolt

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =