اخبار بازی

جزئیات بیشتر از World War Z فاش شد

جزئیات بیشتر از World War Z فاش شد

وی جی مگ: در اوایل دسامبر سال گذشته بود که بازی World War Z با اقتباس از اثر سینمایی آن که با شرکت برد پیت همراه بود توسط Paramount Pictures و Saber Interactive معرفی شد. عنوانی شوتر آنلاین با تمرکز روی بخش Coop که برای سه پلتفرم اصلی نیز در حال توسعه است. حال جزئیات بیشتر از World War Z منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، رییس شرکت Saber Interactive آقای Matthew Karch در گفتگویی با مجله Official PlayStation Magazine UK اطلاعاتی از عنوان در دست ساخت خود ارائه کرده است. وی تاکید کرد World War Z یک بازی سوم شخص شوتر است و دوربین آن نیز به صورت روی شانه یا اورشولدر قرار می‌گیرد.

زامبی‌های این بازی رفتار رویه‌ای از خود نشان می‌دهند بدین صورت تجربه گیم‌پلی بازی در هر مرحله آن متفاوت خواهد بود. بسیاری از اهداف هر مرحله به صورت حفاظت از یک شخصیت مشخص، دارایی مهم یا نجات‌یافتگان دنبال می‌شود. لوکیشن‌های بازی نیز در هنگام عرضه از نیویورک، مسکو، اورشلیم و حالتی از کره است که پیش از این در فیلم سینمایی آن به نمایش گذاشته شده بود. لوکیشن‌های بیشتری نیز به بازی اضافه خواهند شد.

اما بخش اصلی World War Z روی تکثیر انبوهی از زامبی‌ها تمرکز دارد که سرعت بسیاری زیادی نیز در هنگام حرکت خود دارند. «ایده ما بدین گونه بود که به پلیر خود حق انتخاب بدهیم که می‌خواهد بازی را به صورت تک‌نفره دنبال کند یا آن را با دوستان خود تجربه کند. اما به نظر من تجربه بازی به همراه دوستان به صورت Coop آنلاین بسیاری فان و لذت‌بخش است. World War Z تنها عنوانی است که تجربه آنلاین در بازی‌ها را با این مقدار عظیم از زامبی‌های سریع‌السیر در اختیار پلیر قرار می‌دهد.

این مقدار انبوه از زامبی‌ها که در حال بالارفتن از یکدیگر هستند تا به یک محیط مشخص برسند تنها اختصاص به World War Z و دنیای آن دارد و آن را تعریف می‌کند. ما سعی کردیم که دنیای به نمایش گذاشته در فیلم به خوبی در بازی نیز مشهود باشد. در فیلم شخصیت در اغلب موارد از دست دشمنان فرار می‌کند اما در بازی شما مجبور خواهید شد تا با آنان مقابله و مبارزه کنید.»

هنوز مشخص نیست که آیا عرضه بازی با اکران ادامه سینمایی آن همراه خواهد شد یا خیر اما اطلاعات درج شده در صفحه فیس‌بوک بازی، خبر از انتشار آن در سال 2018 می‌دهند در حالی که فیلم برای اکران بعد از 2018 آماده خواهد شد.

منبع: Wccftech

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − شش =