اخبار بازی

جزئیات جدیدی از دومین بسته الحاقی Watch Dogs 2

جزئیات جدیدی از دومین بسته الحاقی Watch Dogs 2 1

در حالی که مدت زمان زیادی تا عرضه دومین بسته الحاقی Watch Dogs 2 باقی نمانده است، اطلاعات جدید و جالبی از این DLC منتشر شده.

فردا دومین بسته الحاقی مربوط به این اثر برای PS4 منتشر خواهد شد. این بسته که با نام Human Conditions شناخته می‌شود فردا در کنار یک بروزرسانی جدید عرضه می‌شود. بر اساس صحبت‌های یوبی‌سافت این بزرگترین بسته الحاقی است که برای این بازی منتشر خواهد شد و گیمر‌ها می‌توانند از محتویات جدید اضافه شده به این اثر لذت ببرند.

در بسته الحاقی Human Conditions سعی شده تا خط داستانی بازی ادامه پیدا کند و همچنین ماموریت‌های بیشتری مربوط به Deadsec به بازی اضافه می‌شوند. یکی از سازندگان بازی اشاره کرده این تجربه این DLC می‌تواند برای افرادی که با بازی اصلی آشنا هستند بسیار لذت بخش باشد. همچنین مشخص شد که در قسمت جدید داستانی گیمر‌ها باید با دشمن‌هایی به اسم Bratva و Raymond ‘T-Bone’ Kenney به مبارزه بپردازند. هر دو این شخصیت‌ها در قسمت اول Watch Dogs حضور داشتند.

در کنار تمام محتوای جدید اضافه شده، بروزرسانی مربوط به این اثر مشکلات بخش مالتی‌پلیر را رفع می‌کند. البته باید اشاره کنیم که نسخه‌های Xbox One و PC این بسته الحاقی یک ماه دیگر یعنی 23 مارچ (3 فروردین 1396) منتشر خواهند شد. حجم این بروزرسانی برای PS4 حدود 10 گیگابایت خواهد بود. این بروزرسانی برای Xbox One و PC حدود 14 گیگابایت حجم دارد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + بیست =