اخبار بازی

جزئیات جدیدی از Batman: Arkham Knight منتشر شد

جزئیات جدیدی از Batman: Arkham Knight منتشر شد 1

اطلاعات جدیدی از یک مصاحبه، که به صورت اختصاصی در E3 انجام شده بود به بیرون درز کرد:
وقتی به Batman فکر می کنید، به Batmobile هم فکر می کنید و این چیزی بود که Rocksteady از سال 2011 در فکر آوردن این ماشین اسطوره ای به دنیای آرکام بوده است. آن ها از همان سال هم فکر عرضه ی این بازی را بر روی کنسول های نسل 8 داشته اند و 3 سال آن ها را برای تمام کردن این کار مشغول کرد. با این که Rocksteady برنامه ای برای پروژه ی بعدی خود که ممکن است یک بازی جدید از Super Man یا Batman یا عناوین دیگر باشد دارد، اما دیگر آن ها نمی توانند بیش از حد صبر کنند. این استدیو عمدا از Scarecrow در Arkham City استفاده نکرد تا آن را دشمن اصلی بتمن در Arkham Knight قرار دهد. Scarecrow در Arkham Asylum توسط killer Croc ضرباتی را دریافت کرد و بخشی از بدنش را زخمی ساخت اما او خشم خود را فروکش کرد تا برنامه هایی را برای Gotham بچیند و از وقت خود نهایت استفاده را ببرد. وقتی در مورد DLC برای یک شخصیت منفی قابل بازی مثل DLC Joker در Arkham Asylum از Rocksteady سوال شد آن ها در جواب گفتند که این یک مشکل در تجربه ی بازی است. وقتی از نقش Batman به نقش کاراکتر دیگری می روید، می توانید بازیکن را از یک تجربه ی کامل از بازی Batman خارج سازید. در بازی های Arkham اجازه ی بازی به عنوان شخصیت دیگری به شما داده می شد اما به طوری که تجربه اصلی همان بتمن باشد.
Batsuit به عنوان یک لباس ارتشی طراحی شده، چرا که در مقابل Arkham Knight هم ارتشی را با وسایل و اسلحه های پیشرفته و قدرتمند تجهیز کرده است و آنها را به جنگ با بتمن فرستاده است. Rocksteady می خواست طوری این لباس و Batmobile را بسازد، به گونه ای انگار با یکدیگر طراحی شده اند. آن ها بعد از طراحی ماشین به سمت طراحی لباس رفتند تا متناسب با ماشین و شرایط آن را بسازند.
حال در نهایت می توان منتظر یک تجربه ی بی نظیر با استفاده از تمام قدرت Xbox One ، PS4 و PC از یک بازی بتمن ماند. این عنوان در سال 2015 برای پلتفرم های ذکر شده، منتشر خواهد شد.

برچسب‌هاBatman: Arkham Knight
نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 19 =