اخبار بازی

جزئیات جدیدی از Season pass بازی Titanfall مشخص شد

جزئیات جدیدی از Season pass بازی Titanfall مشخص شد 1

برای بازی Titanfall، نوعی Season Pass در نظر گرفته شده که دارای دی ال سی های رایگان و قابل خرید خواهد بود. طی مصاحبه ای با سایت Gamespot، آقای Zampella اعلام کرد:

ما قصد داریم که DLC هایی برای این بازی عرضه کنیم. برخی از آن ها رایگان و برخی قابل خرید هستند. یک سری چیز ها هستند که ما قصد نداریم در نسخه نهایی بازی عرضه کنیم، پس از آپدیت ها برای بازی های خصوصی یا چیز های متشابه ان استفاده خواهیم کرد. ما Season Pass برای بازی قرار می دهیم چون می دانیم بازیکنان خواستار محتوای بیشتری از بازی هستند. بنابراین معامله کوچکی نیست و بازیکنان با خرید Season Pass این بازی، با توجه به قیمت آن از محتوای بیشتری برخوردار خواهند شد.

این مصاحبه به داستان نسخه Xbox 360 این بازی که توسط استودیوی Bluepoint Games در حال ساخت آن است، رسید. وقتی در مورد اختلاف تاریخ عرضه نسخه Xbox 360 و Xbox One این بازی از ایشان سوال شد او گفت:

تمرکز ما بیشتر بر روی کنسول نسل بعدی بوده است و مراحل ساخت نسخه Xb360 تمام نشده است. استودیوی Blueprint Games در واقع یک پورت از این بازی را می سازد. ما کار خود را با یک پچ آغاز کردیم و آن ها باید برگردند و کارشان را تمام کنند. بنابراین آن ها با سرعت کمی در حال اتمام کار هستند. هدف این است که هر چه سریعتر فرآیند پورت این نسخه تمام شود اما آشکار است که با سیستم ضعیف تری آن ها سر و کار دارند پس زمان دقیق برای آن نمی توان گفت.

وقتی از او در مورد پشتیبانی بعد از عرضه سوال کردند، او گفت که این مورد شامل حال هر دو نسخه خواهد شد اما با این حال باید با EA در مورد آن گفت و گو کنیم.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =