اخبار بازی

جزئیات جدید از به‌روزرسانی Fallout 4 برای PS4 Pro

به‌روزرسانی جدید Fallout 4‌ برای پشتیبانی از سخت افزار قدرتمند PS4 Pro هفته گذشته منتشر شد و ساخته Bethesda در فهرست بازی‌هایی قرار گرفت که از کنسول جدید سونی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند. در همین راستا دیجیتال‌فاندری بازی را مورد بررسی قرار داده و به اطلاعات قابل توجهی دست پیدا کرده.

زیرمجموعه وبسایت یوروگیمر توضیح داده که به‌روزرسانی جدید کمک بسیاری به بازی کرده تا شاهد فریم‌ریت پایدارتری باشیم با این حال هنوز هستند، بخش‌هایی از بازی که با حضور در آنها فریم پایین‌تر از 30 می‌رود. بعد از اعمال به‌روزرسانی منتشر شده ساخته بتسدا با وضوح تصویر 1440p اجرا می‌شود و البته وسعت دید گیمر نیز افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

در کنار نورپردازی که بعد از نصب به‌روزرسانی بهبود پیدا می‌کند یکی از بزرگ‌ترین مشکلات گرافیکی بازی یعنی بارگذاری دیرهنگام بافت‌ها و اشیا نسبت به گذشته بهتر می‌شود. نکته جالب توجه این است که دیجیتال‌فاندری نسخه خام Fallout 4 را با قابلیت Boost Mode آپدیت جدید PS4 Pro نیز آزمایش کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که اگر به دنبال روان‌ترین حالت و بهترین فریم‌ریت هستید باید از این قابلیت استفاده کنید !

 

منبع

برچسب‌هاBethesda fallout 4 PS4 PS4 Pro
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =