اخبار بازی

جزئیات جدید از فیلم Uncharted

جزئیات جدید از فیلم Uncharted

همانطور که اطلاع دارید مدت‌هاست که قرار است اقتباسی از سری بازی‌های آنچارتد روی پرده نقره‌ای سینما برود. کارگردان این فیلم Shawn Levy که سابقه کار روی فیلم‌هایی مثل Stranger Things و Night At the Museum دارد اطلاعات بیشتری در مورد فیلم Uncharted منتشر کرده است.

او اشاره کرد که در حال همکاری با Joe Carhahan برای نوشتن فیلم‌نامه‌ای است که حالتی مانند فیلم‌های Indiana Jones داشته باشد. این فیلم بیشتر برای مخاطب‌هایی در نظر گرفته شده که با فیلم‌های Indiana Jones بزرگ نشده باشند. کارگردان این فیلم گفت:« برای من عالی بودن خود بازی و هسته آن بسیار با اهمیت است. Set Pieceهای مختلفی در کنار خلاقیت‌های بی‌همتا در طراحی محیط و حتی شخصیت منحصر به فرد نیتن دریک. این موارد به نظر من چیز‌هایی هستند که باعث ساخت یک فیلم موفق می‌شوند.»

البته Carnahan قبلا اعلام کرده بود که شخصیت نیتن در فیلم هیچ شباهتی به Indiana Jones نخواهد داشت. این بازی اقتباسی مستقیم از هیچ کدام از بازی‌های این سری نیست که شاید حتی تصمیم معقولی به نظر برسد. Levy اشاره کرده بود که مسیر اقتباس داستان یکی از بازی‌ها و ساخت فیلم آن می‌تواند بسیار دشوار باشد. Levy در مورد داستان گفت:« ما قصد داریم داستان نیتن جوان را به تصویر بکشیم، مقطعی از زندگی او که در هیچ کدام از بازی‌های Uncharted به آن پرداخته نشده.» همچنین Levy از شناخته شدن Uncharted با Set Pieceهای بسیار خلاقانه آگاه است و قول پیاده‌سازی آنها را در فیلم داد. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای اکران این فیلم در نظر گرفته نشده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + هجده =