اخبار بازی

جزئیات و قیمت بسیار بالا کارت گرافیک پرچمدار Nvidia لو رفت

جزئیات و قیمت بسیار بالا کارت گرافیک پرچمدار Nvidia لو رفت

وی جی مگ: اوایل امسال اعلام شد که کارت گرافیک پرچمدار Nvidia در جولای امسال معرفی می‌شود و بعد از دیگر خبری از این پویاترین کارت گرافیک آینده Nvidia نبود تا اینکه امروز یکی از کاربرهای یوتیوب اطلاعات جدیدی را از این کارت گرافیک پرچمدار به همراه قیمت آن افشا کرده.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که کارت گرافیک پرچمدار Nvidia با نام GTX 1180 شناخته می‌شود و در تاریخ 30 جولای وارد بازار خواهد شد. کارت گرافیکی کهک از 8 گیگابایت حافظه GDDR6 استفاده می‌کند. جدای از این مسئله توضیح داده شده که محصول جدید Nvidia از DirectX 12.5 و 13 پشتیبانی خواهد کرد. با این حال مسئله‌ای که شاید برای تمامی گیمرها نگران‌کننده باشد، قیمت کارت گرافیک پرچمدار Nvidia است. اطلاعات غیر رسمی نشان می‌دهد که احتمالا این قطعه سخت‌افزاری با قیمتی در 720 یا 730 دلار روانه بازار می‌شود که آن را تبدیل به یکی از گران‌ترین قطعاتی می‌کند که تاکنون Nvidia مراحل تولید آن را پشت سر گذاشته ارتباط مستقیمی به بازی دارد.

هنوز Nvidia واکنشی به این موضوع نشان نداده اما از سوی دیگر برخی منابع اعتقاد دارند که هرچند کارت گرافیک پرچمدار Nvidia ماه آینده معرفی می‌شود اما عرضه آن تا سال آینده میلادی با تاخیر مواجه می‌شود. این در حالی است که حتی برخی اعتقاد دارند که ممکن است قیمت این محصول تا 900 دلار نیز افزایش یابد.

برچسب‌هاGTX 1180 nvidia pc بازی
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 9 =